sobota, 1 kwietnia 2017

Force 2

Reżyseria -  Abhinay Deo
Produkcja - Vipul Amrutlal Shah, John Abraham
Muzyka - Amaal Mallik


Yashvardhan Singh - John Abraham
"KK" Kamljit - Sonakshi Sinha
Shiv - Tahir Raj Bhasin

Maya - Genelia D'Souza - występ gościnny
Zonal - Raj Babbar - występ gościnny
Harish - Freddy Daruwala - występ gościnny





Force 2 – film akcji, wydany 18 listopada 2016 roku. Jest to sequel filmu Force z 2011 roku. Byłam bardzo ciekawa czy druga część spodoba mi się tak jak pierwsza. Bo jak to bywa, sequele nie zawsze dorównują pierwszej części. I muszę przyznać, że film utrzymał poziom. Tak jak w jedynce, tak i tutaj film wciągnął mnie od pierwszej sceny do samego końca. Fabuła ciekawa, nie nużąca. Jeśli chodzi o sceny akcji, to w Force 2 są na pewno bardziej widowiskowe. Co po części wynika na pewno z większego budżetu filmu, co od razu można zauważyć. Scen komediowych jest niewiele, ale kiedy już się pojawiły to pękałam ze śmiechu (rozmowa z Martinez :D) Cieszyłam się, że będzie można zobaczyć nowy duet Johna z Sonakshi.  Wypadli razem bardzo fajnie. Podoba mi się fakt, że twórcy nie stworzyli wątku miłosnego, który byłby tu po prostu zbędny.



Choć koniec filmu pozostawił dla mnie duży niedosyt, sama nie wiem z czego to wynikło. Na pewno po części dlatego że film mnie bardzo wciągnął (spoiler: ale też gdy w ostatniej scenie John i Sonaskhi uścisnęli sobie dłonie, pierwsze co mi przyszło na myśl to „jak to, już koniec?!”), nie liczyłam na rozwinięcie między nimi jakiegoś wątku a jednak niedosyt pozostał. 
Bardzo dużym plusem było pojawienie się Geneli D’Souza. Zarówno wspomnienia itd. To był naprawdę swietny pomysł. Miło było ją zobaczyć znów na ekranie, nawet przypomnieć sobie znów te emocje jak w pierwsze części.



Ogólnie rzecz biorąc, przyczepie się tylko do dwóch rzeczy. W ostatniej, głównej scenie akcji, strasznie irytowała mnie praca kamery. Pokazywanie widoku z punktu widzenia bohatera, okej fajny pomysł, ale do czasu. Z racji tego że była to scena akcji, kamera latała w tą i z powrotem non stop. W końcu aż głowa może rozboleć.

Wiadomo też że nie da się odtworzyć klimatu pierwszej części. A jednak w dwójce trochę mi tego zabrakło. Postać głównego bohatera miała tam swoje "towarzystwo", a co za tym idzie więcej humoru. 
Główna bohaterka również dodawała tego czegoś. Dzięki Geneli na pewno było więcej humoru, ale też i tej pozytywnej energii. Trochę mi tu tego zabrakło.


Obsada wypadła bardzo dobrze. John jak to John, rewelacyjnie odnajduje się w takich rolach. Bardzo dobrze poradził sobie w scenach akcji, nawet w tych najtrudniejszych. Jego postać ponownie zyskała moja sympatie. Sonakshi również wypadła świetnie. Pasowała jej rola agentki. A z Johnem jak mówiłam, wypadli razem bardzo fajnie.
A skoro Force 3 zostało potwierdzone, to chyba mogę mieć nadzieje na ponowne zobaczenie tego duetu :P Okaże się. Czarny charakter grany przez Tahira, wypadł jak dla mnie całkiem przekonująco, choć nie lepiej od złoczyńcy w pierwszej części. Z chęcią zobaczyłabym coś jeszcze z tym aktorem.



Soundtrack jest dość przyjemny. Najbardziej podoba mi się piosenka „Koi Ishaara”. Śliczna, z bardzo ładnym, uroczym klipem. Zdecydowanie najlepsza z całego, choć trochę krótkiego soundtracku. Na początku nie przekonała mnie do siebie „O Janiya” . Jednak po kilku przesłuchaniach, przyznam że jest całkiem fajna, refren szybko zapada w pamięć. „Rang Laal” hmm kompletnie nie przemówiła do mnie ta piosenka. Choć jak jej teraz słucham, to wydaje mi się, że muzyka jest do przełknięcia, tylko widząc Johna w klipie, który za nic nie przekonuje mnie jako raper, to jakoś dziwnie mi się na to patrzy xD

Force 2 dorównał pierwszej części. Świetna historia, wciągająca. Jestem pewna, że nie raz do niej wrócę. Zdecydowanie polecam! 



Trzech agentów RAW zostaje zamordowanych w Chinach. Jednym z nich był Harish, przyjaciel Yashvardhana. Jednak tuż przed smiercią, udaje mu się wysłać do niego wskazówke. Yash chce za wszelką cenę oczyścić imię zmarłego przyjaciela. Rozpoczyna współpracę z agencją RAW, a jego partnerką zostaje KK.





Pomimo całkowicie różnego podejścia do pracy, obojgu udaje się dojść do porozumienia. Wkrótce odkrywają że za zabójstwami stoi niejaki Shiv Sharma. Jednak złapanie go i przeszkodzenie w kolejnych działaniach nie będzie wcale takie proste.





Piosenki:

1."Koi Ishaara "
2."Catch Me If U Can"
3."O Janiya"
4."Rang Laal"




8 komentarzy:

  1. Prawda, że Force 2 utrzymało poziom? Oczywiście ma parę swoich minusów, ale wyszło bardzo pozytywnie. Ogromny plus za występ gościnny Genelii, tęskno mi za nią. Mam nadzieję, że kiedyś wróci do filmów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak utrzymał ;) Również liczę, że będziemy mogli ją jeszcze zobaczyć na ekranie :)

      Usuń
  2. Film mam w planach i na pewno kiedyś obejrzę. Jestem ciekawa duetu Johna i Sonakshi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich duet wypadł bardzo ciekawie. Liczę, że jeszcze wystąpią razem w filmie :)

      Usuń
  3. Force i Force 2 mam w bliskich planach. Mam nadzieję, że miło i bardzo zaskoczą mnie te filmy. :) <3 Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam na Twoją recenzję. Teraz wiem, że muszę jak najszybciej zabrać się za ten film :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam, mam nadzieję że spodoba Ci się równie bardzo jak mi :D

      Usuń