wtorek, 28 lutego 2017

Tum Bin II

Reżyseria -  Anubhav Sinha
Produkcja - Bhushan Kumar, Krishan Kumar
Anubhav Sinha
 Muzyka - Ankit Tiwari


Taran - Neha Sharma
Shekhar - Aditya Seal
Amar - Aashim Gulati
ojciec Amara - Kanwaljit Singh
Gurpreet - Sonia Balani
Manpreet - Meher Vij
Mouni Roy - występ specjalny w piosence "'Nachana Aonda Ni"





Tum Bin II (Bez Ciebie) - dramat romantyczny, wydany 18 listopada 2016 roku. Pomyślałam że Tum Bin będzie dobrym wyborem na nudnawy wieczór. Byłam ciekawa obsady, z którą nie miałam jeszcze okazji nic obejrzeć, więc zapowiadało się dość ciekawie. Jednak trochę się rozczarowałam. Początek filmu bardzo się dłużył, a efekty specjalne już na początku raziły w oczy. Scena wypadku, niektóre sceny w piosenkach i ostatnia scena filmu, efekty specjalne to duży minus, wyglądają po prostu sztucznie. Jednak dla odmiany, lokalizacja filmu wręcz zachwyca. Szkocja prezentowała się naprawdę pięknie. Co widać np w piosenkach.


Fabuła filmu brzmi bardzo ciekawie, pomysł był fajny ale wykonanie poszło trochę w inną stronę. Jak wspomniałam początek filmu jest dość nudny, jednak rozkręca się z pojawieniem się Aditya Seal. Druga połowa filmu również zaczyna się bardzo ciekawie i jest na pewno ciekawsza od pierwszej. Mimo to nie brakuje nużących się i nie potrzebnie ciągnących się scen. Przyznam że z czasem film po prostu przewijałam.

 Jednak nie jestem całkowicie na nie dla filmu. Bo Tum Bin II ma też kilka dobrych, ciekawych momentów. Można się też na pewno pośmiać, jak i wzruszyć. Historia jest ciekawa, dość świeża, choć na pewno nie oryginalna. Film jest sequelem Tum Bin z 2001 roku z mniej więcej tą samą fabułą. Dużo czytałam że Tum Bin jest o wiele lepsze od sequelu, że historia nie jest tak ciekawa i tak dobrze zorganizowana jak w pierwszej części. Sama nie mogę się wypowiedzieć, gdyż pierwszej części nie oglądałam. Jednak przyznam, że jestem jej bardzo ciekawa i myślę, że skuszę się na obejrzenie.


Obsada jest dla mnie nowa. Choć słyszałam o Nehy, to nie miałam okazji obejrzeć z nią jakiegokolwiek filmu. Na chwilę obecną ciężko mi coś o niej powiedzieć, myślę że po obejrzeniu innych jej filmów będe mogła ją ocenić. Jako Taran wypadła po prostu okej, nie zachwyciła mnie. Nie pokazała zbyt dobrze emocji jakie towarzyszyły jej bohaterce. Mam wrażenie że przez większą część filmu miała tą samą minę, a jej postać od początku do końca chodziła zapłakana. Zachowanie głównej bohaterki czasem mnie trochę irytowało.


Aditya Seal zrobił na mnie dużo lepsze wrażenie. Z tej trójki głównych bohaterów wypadł jak dla mnie najlepiej. Wraz z jego pojawieniem zrobiło się dużo ciekawiej, pokazał dwie strony swojego bohatera. I całkiem dobrze mu to wyszło. Choć na pewno mógł zagrać dużo lepiej, bo i on miewał gorsze momenty. Czasem grał trochę sztucznie, ale koniec końców trochę lepiej ukazał emocje swojego bohatera. Aashim Gulati miał w Tum Bin II swój debiut. Wypadł dobrze, jednak też bez szału. Uważam, że to też jego postać nie miała zbyt dużego pola do popisu.

Postacie drugoplanowe za to wypadły genialnie. Sonia Balani i Meher Vij przykuwały uwagę. Nie mam się czego doczepić. Zagrały naprawdę świetnie.

Z przymrużeniem oczu, Tum Bin 2 to caaałkiem przyjemny seans. Aczkolwiek, nie będzie to duża strata jeśli po niego nie sięgniecie. ;)




Soundtrack taki pół na pół. Najbardziej spodobała mi się piosenka "Ishq Mubarak". Szybko wpada w ucho, jest śliczna i ma naprawdę ładne video. Podoba mi się też bardziej pozytywna piosenka czyli "Masta". Przyjemny utwór. Bardzo fajna jest także "Ki Kariye Nachna Aaonda Nahin" z gościnnym udziałem Mouni Roy. Energiczna, od razu wpada w ucho. Pozostałe są takie sobie, nie zapadają w pamieć. "Dekh Lena" zupełnie mi się nie podoba, jednak video jest znakomite. Te wszystkie krajobrazy są niesamowicie urokliwe.


Taran jest zaręczona z Amarem. Oboje bardzo się kochają. Jednak pewnego dnia, podczas pobytu w górach Amar znika bez śladu. Po wielu poszukiwaniach Amar zostaje uznany za zmarłego. Rodzina i przyjaciele są zrozpaczeni, szczególnie Taran. Po jakimś czasie ojciec Amara poznaje Taran z Shekharem. Ten pomaga Taran w spełnieniu marzenia o posiadaniu cukierni. W międzyczasie zbliżają się do siebie.





Taran i Shekhar zakochują się w sobie. Jednak wtedy w życiu Taran ponownie zjawia się Amar. Okazuje się też, że pojawienie się Shekhara nie było zbiegiem okoliczności.










Piosenki:

1."Dekh Lena"
2."Teri Fariyad"
3."Masta"
4."Dil Nawaziyaan"
5."Ishq Mubarak"
6."Ki Kariye Nachna Aaonda Nahin"
7."Tum Bin"







12 komentarzy:

  1. Byłam bardzo ciekawa tego filmu, ale po przeczytaniu Twojej recenzji mój entuzjazm trochę osłabł. Podoba mi się ścieżka dźwiękowa i bardzo lubię komedie romantyczne, a obsada (z która i ja nie miałam wcześniej okazji się spotkać) zaintrygowała mnie. Na razie wstrzymam się z seansem tego filmu. Poczekam może jak pojawią się polskie napisy to wtedy zabiorę się za ten film ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Tobie właśnie się spodoba, jako romans Tum Bin II się sprawdza ;)

      Usuń
  2. Filmu nie oglądałam, bo niestety trailer mnie nie przekonał :/ Ale skuszę się na film w najbliższym czasie. Po samym trailerze nie byłam przekonana do gry aktorskiej głównej obsady. Spodziewałam się czegoś lepszego, ale po obejrzeniu tej produkcji ocenię. Piosenka "Ishq Mubarak" jako jedyna wpadła mi w ucho :) Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, "Ishq Mubarak" jest naprawdę śliczna i ma bardzo ładny klip :)

      Usuń
  3. Jakoś nie zainteresował mnie ten film. Za to plakaty prezentują się NIESAMOWICIE! Naprawdę przepiękne! Po twojej recenzji tak jak na początku jakoś mnie nie ciągnie. Może kiedyś. :) <3 Pozdrawiam BollywooDagmara :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ścieżka dźwiękowa jest zachęcająca, podobnie obsada, aczkolwiek nie miałam jeszcze okazji sięgnąć po film. Zabieram się i zabieram. Ale widzę, że wiele nie straciłam. Choć może kiedyś dam szansę tej produkcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również obsada po części zacheciła mnie do sięgnięcia po film. Byłam ich bardzo ciekawa :)

      Usuń
  5. Lubię obejrzeć od czasu do czasu jakieś świeże twarze na ekranie, więc może kiedyś się skuszę, bo plakaty wyglądają bardzo zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plakaty są śliczne, zarówno one jak i właśnie chęć obejrzenia filmu z kimś nowym dla mnie było powodem sięgnięcia po Tum Bin II :)

      Usuń
  6. Mnie ze wszystkich piosenek właśnie "Dekh Lena" najbardziej się podoba. Film obejrzałam zaraz po tym, gdy sie pojawił, bo lubie takie klimaty. Pierwsza część Tum Bin oglądałam, ale wieki temu i niewiele z niej pamiętałam, tylko ogólny zarys fabuly. Tum Bin 2 mi sie podobał, ale ja mam dziwny gust filmowy i mogę zrozumieć, ze nie każdemu taki film przypadnie do gustu. Ja nie oczekiwałam zbyt wiele, ale równocześnie byłam pozytywnie nastawiona.
    Neha, Aditya i Aashim na pewno nie są najlepszymi aktorami, jakich znam, ale tez nie najgorszymi i przyjemnie ich sie ogląda. Krajobrazy świetne, kostiumy tez, muzyka ok. Plus filmu to aktorzy i postacie drugoplanowe.
    Minusy - zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, każdy ma inny gust i każdemu może spodobać się coś innego. Ale na pewno zgodzę się że zakończenie to minus filmu. :)

      Usuń