sobota, 3 grudnia 2016

Kapoor & Sons

Reżyseria - Shakun Batra
Produkcja - Karan Johar
Muzyka - Amaal Mallik

Amarjeet Kapoor 'Dadu' - Rishi Kapoor
Arjun Kapoor - Sidharth Malhotra
Rahul Kapoor - Fawad Khan
Tia - Alia Bhatt
Sunita - Ratna Pathak
Harsh - Rajat Kapoor








Kapoor & Sons - romans, dramat wydany 18 marca 2016 roku. Długo wyczekiwałam na premierę tego filmu, zwłaszcza z taką obsadą (Sidharth i Fawad). I nie zawiodłam się. Kapoor & Sons to naprawdę bardzo dobry film, zabawny i wzruszający. Szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś trochę innego. Myślałam że film będzie głównie jakby o 'trójkącie', a wątek rodziny troszkę odłożony. Jednak głównym wątkiem filmu jest rodzina, jej problemy, niedomówienia, skrywane tajemnice. Wątek miłosny jak dla mnie tylko gdzieś tam się przeplata. I bardzo mi się to spodobało. Film porusza ciężki i powszechny temat i został bardzo dobrze przedstawiony. A mimo to filmu nie ogląda się ciężko, a wręcz mi bardzo szybko zleciał. 


Fabuła jest bardzo ciekawa, było może parę scen które trochę się dłużyły, ale niewiele. Są sceny gdzie naprawdę można się uśmiać, chociaż było ich jak dla mnie trochę mało. Druga część filmu, za to miała wiele scen które wzruszały, zwłaszcza te końcowe. 


Oglądałam film jakiś czas temu, teraz wyczekuje na lepszą wersje. I na pewno na drugim razie, oglądanie się nie skończy. Na pewno jeszcze wróce do tej produkcji. Uważam że naprawdę warto obejrzeć "Kapoor & Sons", to bardzo ładny film, który porusza ciekawy temat. 


Obsada niemalże idealna. Sidharth i Fawad byli znakomici. Naprawdę zagrali na poziomie. Sidharth pokazał już we wcześniejszych produkcjach że potrafi grać, ale zupełnie zaskoczył mnie Fawad. Był rewelacyjny. Tylko czekać na jego następne filmy. Oboje zagrali tak jakby zupełnie odmienne postacie, ale chyba pasowali do swoich ról. Alia zagrała również dobrze, ale jej rola była tu o wiele mniejsza, dlatego nie miała zbyt pola do popisu. Rishi Kapoor w ogóle nie do poznania. Świetna charakteryzacja. I jak zawsze rewelacyjny i na pewno bardzo zabawny. 


Ratna po raz drugi zagrała matkę Fawada, tyle że tu jej rola była bardziej znacząca. Pierwszy raz oglądałam film z Rajat'em Kapoor, ale zagrał dobrze. Sceny całej tej rodzinki to istna mieszanka wybuchowa, albo było zabawnie, albo w całym domu 'latały' talerze.  Jednak myślę, że byli naprawdę zgrani i bardzo przekonywujący razem.



Muzyka w sumie dobra, ale nic specjalnego. Jak dla mnie najlepsza z całego soundtracku są "Let's Nacho"  i "Kar Gayi Chull". Szybko wpada w ucho :) "Bolna" jest ładna, ale najlepsze w niej to śliczne video. "Buddhu Sa Mann" wesoła, energiczna piosenka, ale tak średnio mi się podoba. "Let's Nacho" ma świetne video i choreografię. Sidharth coraz lepiej tańczy! :D Jednak w tej piosence oprócz Alii, to chyba Fawad bardziej przyciąga uwagę. 



Rahul i Arjun nie mają ze sobą zbyt dobrych relacji. Mieszkają w dwóch różnych częściach świata, prawie bez kontaktu. Jednak kiedy zdrowie ich dziadka pogarsza się, są zmuszeni wrócić do domu. Rahul jest pisarzem, osiągnął duży sukces, z tego względu rodzice zawsze go aprobują. Arjun jest barmanem, jednak także ma talent do pisania. Jednak ojciec nie jest mu już tak przychylny, dlatego często dochodzi do kłótni. Po jednej z nich Arjun, trafia na imprezę znajomego. Tam poznaje Tie. 



Sunita i Harsh, także się nie dogadują. Tajemnice z przeszłości, sprawiają że nie potrafią sobie wybaczyć, dogadać się. Co często powoduje kłótnie. Dadu ma zostać wysłany do Bangalore. Zanim to nastąpi ma 2 życzenia, a jednym z nich jest zrobienie fotografii rodzinnej zatytułowanej 'Kapoor & Sons - since 1921'. Rahul zwiedza pewną posiadłość, którą chce wykorzystać do własnego użytku. Jej właścicielką okazuje się być Tia. 



 Tia zaprasza Rahula na kolacje, gdzie dochodzi do pocałunku. Arjun organizuje imprezę urodzinową dla Dadu, zaprasza także Tie. Na przyjęciu pojawia się także niespodziewany gość.








Piosenki:

1."Kar Gayi Chull"
2."Buddhu Sa Mann"
3."Bolna"
4."Saathi Rey"
5."Let's Nacho"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz