sobota, 3 grudnia 2016

Holiday

Reżyseria - Pooja Bhatt
Produkcja - Pooja Bhatt
Muzyka - Ranjit Barot


Dino - Dino Morea
Muskan - Onjolee Nair
Elisa - Kashmira Shah
Dr. Daksh Suri - Gulshan Grover
Samara - Nauheed Cyrusi
Nandini - Anahita Uberoi







Holiday (Dzisiaj tańczę jutro kocham) - film Bollywood wydany 10 lutego 2006 roku. Film jest remakiem kultowego filmu "Dirty Dancing" z Patrickiem Swayze. Oglądałam nie raz "Dirty Dancing" i uwielbiam ten film, jednak ten remake to niezbyt trafiony wybór. Dla mnie najlepsze z tego filmu są piosenki które są genialne. To jest plus tego filmu. Film czasem lekko przynudzał. Choć według mnie kiepsko było jeśli chodzi o główną aktorkę, naprawdę może by lepiej wyszło gdyby wzięli kogoś innego. No ale jednak dla twórców pewnie było łatwiej patrząc na to że Onjolee jest tancerką.


Obsada no to jak mówiłam Onjolee to mi tu w ogóle nie pasowała, no ale trudno(Taka ciekawostka może wiecie ale Onjolee jest kuzynką Alia Bhatt). Za Dino też za bardzo nie przepadam, no ale nie był zły. Najlepiej według mnie zagrała Kashmira i jej postać też chyba najbardziej polubiłam. Nauheed jeszcze zagrała całkiem dobrze, troszkę szło się pośmiać. 


Soundtrack z filmu jest świetny. Wszystkie piosenki mi się bardzo spodobały. To największy plus tego filmu. Pierwsza piosenka jest prześliczna tak samo jak "Tu Hai Bhatakta Jugnu Koi", piękne. Tak samo rewelacyjna jest "Move with my body". Także piosenki na pewno polecam do przesłuchania. 



Doktor Dash Suri wraz z żoną Nandini oraz córkami Samarą  i Muskan wyrusza na wakacje na Goa. Samara od początku świetnie się bawi ze znajomymi, ale Muskan która jest ulubienicą ojca, jest przygnębiona. Chce jak jej ojciec zostać lekarzem, niestety plany nie układają się według jej myśli.


Samara poznaje Hursha, siostrzeńca właściciela hotelu, od razu przypadają sobie do gustu. Natomiast Muskan zaprzyjaźnia się z Ankurem. Dziewczyna jest pod wielkim wrażeniem wieczornego występu tancerzy. Dino i Elisa są instruktorami tańca w hotelu.


Muskan przez przypadek poznaje sekret Elisy. Jest ona w ciąży z Harshem. Muskan postanawia jej pomóc, przez co to ona ma wystąpić z Dino podczas występu.








Piosenki:

1."Neele Neele Aasmaan Tale "
2."Move With My Body "
3."Raqs Kar Ley "
4."Tu Hai Bhatakta Jugnu Koi "
5."Khwahishon Se "
6."Aashiyaan "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz