sobota, 3 grudnia 2016

Fan

Reżyseria - Maneesh Sharma
Produkcja - Aditya Chopra
Muzyka - Vishal–Shekhar

Aryan / Gaurav - Shah Rukh Khan
Żona Aryana - Waluscha de Sousa
Sunaina - Sayani Gupta
Neha - Shriya Pilgaonkar










Fan - film akcji, wydany 15 kwietnia 2016 roku. Odkąd wyszedł trailer filmu, po którym aż dreszcz przeszedł, niecierpliwie wyczekiwałam premiery :D Nie zawiodłam się na filmie, jest świetny i do tego Shah Rukh znowu w podwójnej roli...Film od początku do końca trzymał w napięciu, szczególnie koniec, nie było momentów które by się niepotrzebnie dłużyły, czy też nudziły, był naprawdę wciągający. Nawet nie odczułam braku piosenek(w filmie jest tylko jedna - "Jabra"), przy tym wszystkim. Jednak największym zaskoczeniem i tak była końcowa scena filmu. Tego się nie spodziewałam, była bardzo wzruszająca. Mimo że przez tą obsesję Gaurava, nie darzyłam go jakoś szczególnie wielką sympatią, to łezka i tak się wtedy zakręciła. 



Sam Shah Rukh spisał się wręcz wspaniale, perfekcyjnie odegrał obie postacie. Nawet nie odczułam że są grane przez jedną i tą samą osobę. Na początku, na zdjęciach, charakteryzacja SRK niezbyt mi się podobała, a czasem wychodził lekko przerażająco, jednak w filmie już w ogóle nie miałam takich odczuć. Myślę że całościowo wyszło bardzo dobrze. 



SRK wykazał się jak zawsze, myślę że film jest wart obejrzenia. Ja na pewno do niego wrócę, po ten dreszczyk emocji :D I to nie tylko chodzi o koniec filmu, chociażby pierwsze spotkanie Fana z jego "Bogiem", było naprawdę pełne emocji. Więc jak najbardziej polecam



Gaurav jest największym fanem supergwiazdy Bollywood Aryana. Kiedy zbliżają się urodziny gwiazdy, postanawia wyruszyć w podróż i osobiście wręczyć swojemu idolowi prezent. 


 Na miejscu okazuje się że spotkanie ze swoim idolem nie jest takie łatwe, mimo to Gaurav się nie poddaje. Następnego dnia inny aktor, krytykuje Aryana, co wzbudza gniew u Gaurava. Chłopak podstępem wymusza na gwieździe publiczne przeprosiny dla Aryana. To zdarzenie powoduje że zarówno Aryan, jak i jego otoczenie zwracają szczególną uwagę na fana.




 Aryan postanawia spotkać się z Gauravem, jednak chłopak nie tak wyobrażał sobie pierwsze spotkanie ze swoim idolem. A słowa 'Boga' tak bardzo ranią Gaurava, że ten poprzysięga mu swoją zemste.








1 komentarz:

  1. Ogólnie film mi się podobał, choć miał troszkę niedociągnięć. Kompletnie nie przemówiła do mnie charakteryzacja Gaurava. Miało wyglądać dobrze, ale tak nie było. Szkoda. Więcej wad (bo malutkie) wymieniać nie będę. Ważne, że film w całokształcie wyszedł bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń