sobota, 3 grudnia 2016

Hum Tum

Reżyseria - Kunal Kohli

Produkcja - Aditya Chopra
Muzyka - Jatin-Lalit

Karan Kapoor - Saif Ali Khan
Rhea Prakash - Rani Mukherjee
Mihir Voa - Jimmy Shergill
Parminder Prakash - Kirron Kher
Arjun Kapoor - Rishi Kapoor
Anju Kapoor - Rati Agnihotri
Sameer - Abhishek Bachchan - występ specjalny
Diana Fernandez - Isha Koppikar - występ specjalny
Shalini - Shenaz Treasurywala - występ specjalny





Hum Tum "Ja i Ty" - komedia romantyczna, wydana 28 maja 2004 roku. Film jest remakiem hollywoodzkiego filmu "Kiedy Harry poznał Sally". Przyznam się że choć o filmie słyszałam, to nigdy go nie oglądałam. Jakoś nigdy specjalnie się nim nie zainteresowałam, w przeciwieństwie to wersji Bollywood. Kilka lat temu po raz pierwszy widziałam zwiastun, który bardzo mi się spodobał, był zabawny. Dodatkowo świetny duet. Jednak dopiero niedawno udało mi się obejrzeć "Hum Tum". I od razu mogę powiedzieć, że się nie zawiodłam. Bardzo dobry film, fabuła jest ciekawa, aktorzy znakomici, muzyka także świetna.


Bardzo podoba mi się fabuła filmu. Pokazuje losy bohaterów przez wiele lat, jak się zmieniają przez ten czas i jak przewrotny może być los. Bardzo fajnym dodatkiem w filmie są postacie Hum i Tum, oraz ich animowane historie. "Hum Tum" to niesamowicie zabawny film, choć scena końcowa, podobała mi się najbardziej. Po prostu padłam ze śmiechu. Jednak jest to także bardzo wzruszająca historia. Mi osobiście film się bardzo podobał. Z chęcią do niego kiedyś wrócę :)




 Aktorzy spisali się znakomicie. Uwielbiam ten duet. Zawsze świetnie ze sobą wypadają, jak w "Ta Ra Rum Pum". Saif najlepiej wypada w rolach komediowych i w takich też go najbardziej lubię. Bardzo dobrze odegrał swoją postać. Rani jak zawsze była świetna, więc nie ma co tu dużo mówić. Genialna była także Kirron Kher. Uwielbiam tą aktorkę. Jest niesamowicie zabawna. 


Muzyka jest bardzo dobra, od razu wpada do ucha. Najbardziej podobają mi się dwie piosenki: "Ye Gore Gore Se Chore" i "Chak De Saare Gham". Są naprawdę świetne, zwłaszcza ta druga. Zabawna jest też"Ladki Kyon Na Jaane Kyon", a raczej video. Tytułowa piosenka jest też bardzo ładna.


Karan jest typem podrywacza. Zawodowo tworzy animowane historie Hum i Tum. Pewnego dnia ma lecieć do Nowego Jorku, żeby odwiedzić swojego ojca. W samolocie poznaje Rhea. Jest pewny że dziewczyna nie oprze się jego urokowi i jako pierwsza rozpocznie znajomość. Mimo swojego przekonania, Rhea nie zwraca na niego uwagi. Samolot musi wylądować w Amsterdamie. Tam obydwoje razem zwiedzają miasto. Po pewnym incydencie, odchodzą w swoją stronę w niezbyt miłej atmosferze. 



 Ponownie spotykają się kilka miesięcy później w parku w Nowym Jorku. Jednak i to spotkanie kończy się kłótnią. 3 lata później Karan i Rhea spotykają się w Delhi. Karan pomaga swojej matce w organizacji wesela, jak się okazuje wesela Rhea.



Rhea poślubia Sameera. Kilka lat później Karan, ponownie odwiedza swojego ojca, tym razem w Paryżu. Tam też znowu spotyka Rhea. Jednak nie jest już to ta sama dziewczyna którą znał.



 Piosenki:

1."Ladki Kyon Na Jaane Kyon"
2."Ye Gore Gore Se Chore"
3."Chak De Saare Gham"
4."Hum Tum"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz