sobota, 3 grudnia 2016

Housefull

Reżyseria - Sajid Khan
Produkcja - Sajid Nadiadwala
Muzyka - Shankar-Ehsaan-Loy


Aarush - Akshay Kumar
Bob - Ritesh Desmukh
Sandy - Deepika Padukone
Hetal - Lara Dutta
Krishna - Arjun Rampal
Batuk Patel - Boman Irani
Zulekha Bano - Lillete Dubey
Aakhiri Pasta - Chunkey Pandey
Kishore Samtani - Randhir Kapoor
Devika - Jiah Khan
Pooja - Malaika Arora Khan
Jacqueline Fernandez - Dhanno - występ specjalny w piosence "Aapka Kya Hoga"




Housefull - komedia wydana 30 kwietnia 2010 roku. Ostatnio zrobiłam sobie powtórkę z filmu i tak jak kiedyś uważam że jest to jedna z najlepszych komedii jakie oglądałam. Film jest świetny, pełen humoru, wciąga, na pewno nie nudzi i do tego świetna obsada. Oglądałam Housefull już kilka razy i wciąż mi się nie znudził. Początek z Akshayem jest może taki sobie, trochę irytujący, ale potem film się rozkręca i jak dla mnie przynajmniej, można paść ze śmiechu. 


Akshay odegrał bardzo przekonująco swoją rolę. Jego postać, nieustannego nieudacznika była troszkę w pewnych scenach jak wspomniałam irytująca, na szczęście takich scen było niewiele. Deepika zagrała dobrze, czasem trochę sztucznie, ale jakoś za bardzo to nie przeszkadzało. Za to Lara była znakomita, od razu polubiłam jej postać. Razem z Riteshem stworzyli świetną parę i do tego niesamowicie zabawną. Obydwoje byli naprawdę świetni. Arjun także spisał się dobrze, w roli starszego brata,, chociaż miewał dużo lepsze i bardziej wymagające role. Dużo humoru dawał także Boman Irani. Uwielbiam tego aktora, zwłaszcza w rolach komediowych. 





Soundtrack z filmu jest jak najbardziej w porządku. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się śliczna piosenka "Oh Girl You're Mine". I te genialne sceny z Lara i Ritesh'em :D Bardzo dobra jest też ta z udziałem Jacqueline "Aapka Kya Hoga (Dhanno)". "Papa Jaag Jaayega" też nawet dobra. Jedyna piosenka która mi nie przypadła do gustu to "I Don't Know What To Do", najgorsza z całego soundtracku jak dla mnie.




Aarush jest typowym nieudacznikiem. Kiedy odrzuca go jego dziewczyna, załamany jedzie do Londynu, do swojego najlepszego przyjaciela Boba. Tam zamieszkuje z nim i jego żoną Hetal. Jednak po dość szybkim zdemolowaniu domu przez Aarusha, Bob i Hetal aranżują dla niego małżeństwo, z córką ich szefa - Deviką. Młodzi wyjeżdżają na miesiąc miodowy do Włoch, jednak Devika zostawia Aarusha, dla swojego chłopaka. Załamany Aarush postanawia odebrać sobie życie. W ostatniej chwili ratuje go Sandy. Po wielu niedomówieniach, Sandy myśląc że Aarush jest wdowcem, powoli zakochuje się w nim.




Jednak wkrótce Sandy poznaje prawdę o żonie Aarusha i zostawia go. Ostatecznie wybacza mu i razem decydują się na ślub. Jednak najpierw potrzebują zgody, starszego brata Sandy - Majora Krishna Rao. W tym samym czasie, Hetal okłamuje swojego ojca, że Bob posiada wielką posiadłość i mają razem dziecko. Cała czwórka wynajmuje wielki dom, na przyjazd ojca Hetal oraz brata Sandy.



Jednak kiedy ojciec Hetal, przyjeżdża bierze Aarusha za męża swojej córki. Krishna również przyjeżdża wcześniej. Co powoduje jeszcze więcej kłamstw. 







Piosenki:

1."Loser"
2."I Don't Know What To Do"
3."Oh Girl You're Mine"
4."Papa Jaag Jaayega"
5."Aapka Kya Hoga (Dhanno)"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz