środa, 31 sierpnia 2016

Chamatkar


Reżyseria - Rajiv Mehra
Produkcja - Parvesh C. Mehra
Muzyka - Anu Malik
 \
Sunder Srivastava - Shahrukh Khan
Mala - Urmila Matondkar
Amar Kumar "Marco" - Naseeruddin Shah
pan Kaul - Shammi Kapoor
inspektor Santh - Deven Verma
"Battery" Peon - Johnny Lever
Savitri Kaul - Malvika Tiwari








Chamatkar "Cuda się zdarzają" - komedia, wydana 8 lipca 1992 roku. Nie przepadam zbytnio za starymi filmami, jednak z ciekawości do SRK i Urmili sięgnęłam po film. Fabuła jest ciekawa i dość nietypowa. Cała historia jest wręcz mało wiarygodna, ale biorąc ją z przymrużeniem oka jest całkiem w porządku. Co prawda było trochę momentów przy których się wynudziłam, ale było też dużo scen z humorem. Jednak mi najbardziej spodobał się wątek miłosny, którego za wiele nie było. Ogółem Chamatkar to całkiem fajny film jednak nic się nie straci pomijając go. Jest lekko zwariowany, można się trochę pośmiać, ale nie jest to film wysokich lotów i póki co nie zamierzam do niego wrócić. 
SRK i Urmila bardzo fajnie razem wypadli. SRK jak zawsze udźwignął temat i zagrał świetnie. Urmila także dobrze sobie poradziła, choć jej postać była dość ograniczona. No i oczywiście Naseeruddin popisał się w roli ducha. Pasowała mu taka rola, rewelacyjnie się w niej spisał. 

Z soundtracku nic mi nie przypadło do gustu. Jednak podoba mi się urocze video z "Is Pyar Se Meri Taraf Na Dekho". 



Sunder jest nauczycielem w małej wsi, a dzieci uczy na świeżym powietrzu. Marzy by spełnić marzenie ojca i wybudować we wsi prawdziwą szkołe. Kiedy odwiedza go jego przyjaciel, namawia go do wyjechania do Dubaju, twierdząc że tam szybko zarobi pieniądze. Dojeżdżając na miejsce okazuje się że Sunder zostaje oszukany i bez żadnych pieniędzy. Trafia na cmentarz, gdzie poznaje ducha zmarłego gangstera. Ten oferuje mu pomoc w postaci pracy, w zamian za pomoc w dokonaniu zemsty na jego mordercach. 







Piosenki:

1.Bichoo O Bichoo
2.Yeh Hai Pyaar Pyaar
3.Is Pyar Se Meri
4.Dekho Dekho Chamatkar



3 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze okazji obejrzeć, ale w najbliższym czasie planuję nadrobić troszkę i pooglądać, co nie co, więc może sięgnę i po ten tytuł. Czasem brakuje mi Shahrukha z dawnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten film jest na mojej liście do obejrzenia. Więc kiedyś, gdy znajdę chwilę na pewno obejrzę :) SRK i Urmila zdają się tworzyć ciekawą parę.
    Na razie najbliżej z Shahrukiem (ze starszych filmów) mam w planach Guddu, ale jakoś nie mogę się zmobilizować :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to? przecież soundtrack jest wyczesany!? zwłaszcza piosenka Jawani Deewani!!!
    z tym stwierdzeniem się nie zgodzę, gdyż mi cały soundtrack bardzo się podobał,
    sam film - fakt trzeba nieco przymrużyć oko, ale widać że produkcja zrobiona z pomysłem, mojej rodzinie oraz mnie bardzo się podobał :D

    OdpowiedzUsuń