sobota, 3 grudnia 2016

Bodyguard

Reżyseria -  Siddique
Produkcja -  Atul Agnihotri
Muzyka - Himesh Reshammiya, Pritam

Lovely Singh - Salman Khan
Divya - Kareena Kapoor
Sartaj Rana - Raj Babbar
Maya Kapoor - Hazel Keech
Savitha - Reema Debnath
Shekhar - Asrani
Surindar Narindar Milka Singh "Tsunami" - Rajat Rawail
Chhaya (głos) - Karishma Kapoor
Katrina Kaif - występ specjalny w piosence "Bodyguard"






Bodyguard "Ochroniarz" - film akcji wydany 31 sierpnia 2011 roku. Jest to remake filmu malayalam z 2010 roku. Pomysł nie za bardzo oryginalny, rola Salmana bardzo podobna do innych jego produkcji, jednak film oglądało się przyjemnie, a za co jest największy plus to końcówka której się nie spodziewałam. Sądziłam że będzie jak zawsze przewidywalny happy end a tu jednak takie miłe zaskoczenie, coś zupełnie innego... :)


Obsada spisała się dobrze, choć zachowanie postaci Kareeny strasznie mnie denerwowało, ale sama Kareena zagrała dobrze.

  Soundtrack z filmu jest bardzo dobry. Odkąd usłyszałam piosenkę "Teri Meri" od razu stała się jedną z piosenek które najczęściej słuchałam. Jest naprawdę śliczna. "Bodyguard" z udziałem Katriny też była bardzo fajna. "I love you" też mi się nawet spodobała, bardzo kolorowa.



Lovely Singh zostaje zatrudniony przez Sartaja Rane, w roli ochroniarza dla jego córki Divyi. Jego wrogowie chcą się zemścić na jego córce. Lovely nie spuszcza Divyi z oczu, jest wszędzie tam gdzie ona, dziewczyna zaczyna tracić co do niego cierpliwość. 







Wkrótce wraz z przyjaciółką Maya wymyśla pewien plan. Wydzwania do Lovely jako Chhaya, dziewczyna z uczelni Divyi. Lovely za wszelką cenę stara się dowiedzieć kim jest Chhaya. Po wielu rozmowach przez telefon, nigdy nie widząc dziewczyny zakochuje się w niej. Całą sytuacje postanawia wykorzystać Maya.









Piosenki:
1."Bodyguard"
2."I Love You"
3."Desi Beat"
4."Teri Meri"






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz