środa, 29 marca 2017

Force

Reżyseria - Nishikanth Kamath
Produkcja - Vipul Amrutlal Shah
Muzyka - Harris Jayaraj


Yashvardhan - John Abraham
Maya - Genelia D'Souza
Vishnu - Vidyut Jamwal
Zonal - Raj Babbar
Atul - Mohnish Bahl
Mahesh - Ameet M Gaur






Force (Siła) – film akcji, thriller wydany 30 września 2011 roku. Słyszałam dużo pozytywnych słów o Force, jednak zawsze jakoś nie mogłam zmobilizować się do sięgnięcia po film. A że niedawno wyszła druga część filmu oraz fakt że bardzo lubię zarówno Sonakshi jak i Johna, postanowiłam zapoznać się z pierwszą częścią zanim obejrzę drugą. Po tylu dobrych recenzjach, oczekiwałam dobrego filmu akcji i oczywiście ciekawego wątku miłosnego. I nie zawiodłam się. Jestem pod wrażeniem jakie zrobił na mnie Force. Przeszedł moje oczekiwania, naprawdę dobry film. I choć średnio lubię takie typowe filmy akcji, to jednak bardzo polubiłam Force. Jestem pewna że nie raz wrócę do tego filmu.


Jako film akcji spisał się na medal. Fabuła bardzo ciekawa, wciąga już od pierwszej sceny, i aż do samego końca trzyma w napięciu. Efekty specjalne świetnie dopracowane, za co bardzo duży plus. Bardzo ciekawił mnie wątek miłosny. Choć niestety poszło po moich myślach i nie był on za bardzo rozwinięty, to jednak po cichu liczyłam że będzie na odwrót.
Mimo to, myślę że całościowo wyszło bardzo dobrze. To jednak film akcji, więc nie ma się co dziwić. Historia miłosna bardzo urocza. Już od pierwszego spotkania bohaterów, za każdym razem uśmiech pojawiał mi się na twarzy. Bohaterowie naprawdę potrafili rozbawić, więc humoru nie brakuje, ale też można się wiele razy wzruszyć.



Genelie miałam okazje obejrzeć po raz pierwszy w filmie, ale zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Pasowała do roli takiej dość zwariowanej, energicznej dziewczyny. Jestem pewna ze nadrobię z nią kilka filmów. John zagrał rewelacyjnie. Naprawdę się spisał, oby więcej takich ról. Idealnie pasuje do filmów akcji, widać że się zna na rzeczy i wychodzi mu to genialnie.



Z Genelią tworzyli kontrast, ona taka wesoła zaś on poważny. Dlatego ich pierwsze spotkania miały w sobie to coś co wywołuje uśmiech na twarzy. Pozostała obsada spisała się równie znakomicie. Również i czarny charakter zwrócił moją uwagę. Pierwszy raz oglądałam film z Vidyut Jamwal i muszę przyznać ze naprawdę zagrał świetnie. Pasuje mu taka rola i mam nadzieję że będę jeszcze miała okazje zobaczyć go w jakimś filmie.



Muzyka jednak już tak bardzo mi się nie spodobała. Ładne są Chahoon Bhi i Dil Ki Hai Tamanna. Przyjemne dla uszu z uroczymi klipami. Jednak pozostałe już takie sobie.

Force zdobyło moje uznanie. Teraz już nie mogę się doczekać aż obejrzę drugą część. A myślę że to bardzo szybko nastąpi.  ;)




Yash to policjant, który nie ma litości dla przestępców, ani też słabego punktu. Zajmuje się sprawą gangu narkotykowego. Kiedy zostaje odpowiedzialny za śmierć gangstera Vasu, jego brat poprzysięga zemste na policjantach którzy dopuścili się tego czynu.




W międzyczasie Yash poznaje piękną Maye, w której zakochuje się z wzajemnością. Odkrywając słaby punkt policjanta, Vishnu nie cofnie się przed niczym by pomścić śmierć brata.




Piosenki:

1."Main Chali"
2."Dil Ki Hai Tamanna"
3".Khwabon Khwabon"
4."Chahoon Bhi"







8 komentarzy:

  1. Force zalega u mnie na komputerze już od jakiegoś czasu, ale nie mogę się zmobilizować, żeby w końcu obejrzeć. Właśnie również jestem ciekawa drugiej części i z tego względu chcę nadrobić pierwszą. Po Twojej recenzji nie mam obaw ;) Koniecznie muszę sięgnąć. Mam wrażenie, że mi się spodoba, bo ja bardzo lubię filmy akcji. A John w takich rolach zawsze świetnie się sprawdza ;) Jestem ciekawa roli Vidyuta Jamwala, jeszcze nie miałam okazji go poznać, ale zapowiada się interesujące spotkanie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spodoba Ci się równie bardzo jak mi ;) Na początku też cięzko było mi w końcu zdecydować się na seans, ale teraz wiem że za długo zwlekałam :D

      Usuń
  2. Force to jeden z moich ulubionych filmów. Jest bardzo wciągający, do końca dopracowany, a to sobie cenię. Tyle razy już widziałam ten film i nigdy się przy nim nie nudzę. Do tego obsada, która naprawdę pokazała się z dobrej strony. John, jak to John, typowy w filmach akcji. Genelia fenomenalna, ta jej energia zabawność. Tak jak napisałaś, między jej postacią a Johan widać było kontrast, ale jaki przyciągający. Świetny z nich duet. Vidyut również wypadł dobrze. :) Co do ścieżki dźwiękowej, każda z piosenek ma swój urok, ale Dil Ki Hai Tamanna to mój ulubiony i zawsze ukochany utwór <3 Także, jak widać, film wspominam miło i jeszcze nie raz do niego wrócę.
    Ciekawa jestem jak spodoba ci się dwójka. Osobiście myślę, że dorównała jedynce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem pewna, że nie raz wrócę do Force :)

      Usuń
  3. Również u mnie zalega (tak jak i "tysiąc" innych filmów). ,,Dil Ki Hai Tamanna" już dawno pokochałam. Genelia jest przeurocza, a John jak to on twardziel. Obsada mi jak najbardziej pasuje. Nie mogę się doczekać seansu :D <3 Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, myślę że tak jak i mi, film trafi w Twój gust :)
      Pozdrawiam *_*

      Usuń
  4. Pamiętam, że zabierając się za ten film byłam do niego dość neutralnie nastawiona. Po seansie musiałam wygrzebać się z morza chusteczek. Uwielbiam ten film!
    John pasuje do takich roli, wypadł naprawdę dobrze. Genelia...ahhh. No była genialna! :D Wyglądali razem bardzo ładnie :)
    Vidyuta widziałam po raz pierwszy i szczerze to tak średnio go pamiętam (chyba muszę sobie zrobić powtórkę)
    Ścieżka dźwiękowa na plus. Najbardziej lubię ,,Dil Ki Hai Tamanna" i "Main Chali" :3
    Przede mną jeszcze druga część, której jestem bardzo ciekawa. Czekam na Twoją ocenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bez chusteczek lepiej się nie zabierać za seans :P

      Usuń