sobota, 3 grudnia 2016

All Is Well

Reżyseria - Umesh Shukla
Produkcja - Shyam Bajaj, Varun Bajaj, Bhushan Kumar, Krishan Kumar
Muzyka - Meet Bros Anjjan, Amaal Mallik, Mithoon, Himesh Reshammiya


Inder Bhalla - Abhishek Bachchan
Nimmi -Asin
Bhajanglal Bhalla - Rishi Kapoor
Pammi Bhalla - Supriya Pathak
Cheema - Mohammed Zeeshan Ayyub
Sonakshi Sinha - występ specjalny





All Is Well - romans, dramat wydany 21 sierpnia 2015 roku. Film obejrzałam z ciekawości co do duetu Abhishek i Asin. Jednak nie mniej nakłoniła mnie do tego piosenka "Nachan Farrate" którą wręcz uwielbiam. Film okazał się klapą, przyznaję że nie jest jakiś specjalny, trochę się wynudziłam. A niektóre momenty się strasznie ciągnęły, jednak było też dużo dobrych, zabawnych scen. Film opowiada głównie o stosunkach między ojcem a synem, jaką drogę musieli przejść, aby na nowo stać się rodziną. Historia miłosna jest tu na uboczu, a mimo to najchętniej oglądałam walkę głównej bohaterki o swoją miłość. Bardzo podobał mi się ten wątek. 


Obsada zagrała dobrze. Abhishek zawsze gra na poziomie, a w scenach z Rishim Kapoor, był znakomity. Nie dało się nie pośmiać z ich wspólnych scen. Z Asin był to mój pierwszy film. Myślę że nie miała szansy się tu wykazać, ale wydaje mi się dobrą aktorką. Z chęcią obejrzę z nią jeszcze jakiś film.


 Soundtrack nie jest zły. Jak wspomniałam moją ulubioną piosenką z filmu jest "Nachan Farrate", genialna, bardzo często jej słucham. "Baaton Ko Teri" jest ładna. I myślę że "YOLO" jest jeszcze w miarę dobra. 


Bhajanglal prowadzi piekarnie, marzy że kiedyś przejmie ją jego syn. Jednak Inder nie ma zamiaru tego robić, chce spełnić marzenie i komponować piosenki. Ojciec wyrzuca go z domu, Inder wyjeżdża za granicę. 


 Pewnego dnia dostaje telefon, że ojciec sprzedał piekarnie i chce go zobaczyć. Inder zostawia wszystko i wraca do Indii. Na lotnisku jest także jego była dziewczyna. Nimmi kocha Indera, jednak ze względu na to ze nie wierzy on w małżeństwo, ma poślubić kogoś innego. Nimmi postanawia zabrać się z Inderem, wciąż ma nadzieję że chłopak zmieni zdanie. 




Na miejscu okazuje się że ojciec Indera nie sprzedał piekarni, było to kłamstwo. Inder dowiaduje się także, że jego matka przez całą sytuację między nim a ojcem, zachorowała. Nimmi nie rezygnuje i towarzyszy rodzinie w całej podroży.




Ojciec wyjawia Inderowi że pożyczył kiedyś od gangstera Cheema sporą ilość pieniędzy. Teraz domaga się ich spłaty. Cheema nasyła na rodzinę swoich zbirów. Inder tłumaczy Nimmi że nie wierzy w małżeństwo i nie zmieni zdania. Dziewczyna jest załamana i wraca do rodziny, aby wkrótce wziąć ślub. 





 Piosenki:

1."Mere Humsafar"
2."Nachan Farrate"
3."Baaton Ko Teri"  
4."Chaar Shanivaar"  
5."YOLO"  
6."Tu Milade"  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz