sobota, 3 grudnia 2016

Bang Bang!

Reżyseria - Siddharth Anand
Produkcja -  Fox Star Studios
Muzyka - Vishal - Shekhar

Rajveer / Jai Nanda - Hrithik Roshan
Harleen Sahani - Katrina Kaif
Omar Zafar - Danny Denzongpa
Zorawar - Pawan Malhotra
Hamid Gul - Jaaved Jaffrey
Narayanan - Vikram Gokhale
ojciec Jaia i Virena - Pankaj - Kanwaljit Singh
matka Jaia i Virena - Deepti Naval
Viren Nanda - Jimmy Shergill - występ specjalny





Bang Bang! - komedia, film akcji z Bollywood, wydany 2 października 2014 roku. Film jest remakiem amerykańskiego filmu "Knight and Day" czyli "Wybuchowa para" z Tomem Cruise i Cameron Diaz. Oglądałam i szczerze oba mi się podobają, jednak myślę że bollywoodzka wersja jest lepsza, no przynajmniej jak dla mnie. Powiem wam że film przerósł moje oczekiwania. Naprawdę nie spodziewałam się że będzie aż tak dobry. I to trochę przez Katrine miałam te obawy, ale wyszło świetnie. Kiedy zaczęłam oglądać film nie wiedziałam że jest to remake, jednak później kilka scen strasznie mi przypominało właśnie sceny z "Wybuchowa para". I faktycznie jest sporo takich scen żywcem wzięte z oryginału. 


Aktorzy spisali się świetnie. Szczególne Hrithik. Dawno nie widziałam jakiegoś nowego filmu z jego udziałem. I jak zawsze pokazał że jest genialnym aktorem. Nie obyło się oczywiście bez świetnych pokazów tanecznych Hrithika. Mimo swoich problemów ze zdrowiem i w ogóle nadal niesamowicie tańczy. Katrina także zagrała świetnie. Z filmu na film coraz bardziej się do niej przekonuje. Grała bardzo fajną postać, a myślałam że w jakiś sposób będzie mnie lekko denerwować ale tak się nie stało. Tak więc wielki plus dla Katriny. 



 Muzyka jest bardzo dobra, chociaż nie ma co liczyć na jakieś indyjskie powiązania. Piosenki odbiegają od kultury indyjskiej, są bardzo nowoczesne tak to nazwijmy. Najbardziej mi się spodobała "Uff " jest śliczna, naprawdę świetna. "Meherbaan" też bardzo ładna. "Tu Meri" i "Bang Bang" są do siebie bardzo podobne. Świetne piosenki i film też genialny. Naprawdę polecam. :)


Terrorysta Zafar ogłasza że da 5 milionów dolarów osobie która zdoła ukraść diament Koh- i -Noor z Tower of London. Jednak jest jeden warunek, złodziej musi być hindusem. Wkrótce diament zostaje skradziony przez Rajveera. Ścigany przez ludzi Zafara, trafia do Shimla. Tam mieszka Harleen, prowadząc spokojne życie. Kiedy oboje się spotykają, życie Harleen diametralnie się zmienia. 




Poznanie Rajveera sprowadza na Harleen policje. Jednak w pore zjawia się Rajveer i obojgu udaje się uciec policji. Harleen jest zmuszona dalej uciekać z nieznajomym. Wkrótce na jaw wychodzą sekrety chłopaka, Harleen czuje się oszukana i zamierza odejść wraz z policją. Jednak i tym razem Rajveer podstępem porywa dziewczyne. 




Podczas wielu ucieczek Harleen zakochuje się w Rajveerze. Jednak z czasem na jaw wychodzą kolejne sekrety i kłamstwa. 













Piosenki:

1.Tu Meri
2.Uff
3.Meherbaan
4.Bang Bang




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz