środa, 31 sierpnia 2016

Blackmail


Reżyseria - Anil Devgan
Produkcja - Narendra Bajaj, Shyam Bajaj
Muzyka - Himesh Reshammiya


Shekhar Mohan - Ajay Devgan
Abhay Rathod - Sunil Shetty
żona Abhay'a - Priyanka Chopra
Anjali - Dia Mirza
Chirag - Parth Dave








Blackmail (Szantaż) - film akcji, wydany 28 stycznia 2005 roku. Film jest inspirowany hollywoodzkim kryminałem Ransom. Ma dobrą obsadę i świetną fabułę, jednak gorzej poszło z wykonaniem. Fabuła jest naprawdę ciekawa i wciągająca, jednak nie wykorzystano tego, a szkoda. Bywały momenty które niepotrzebnie się ciągnęły, na szczęście było ich niewiele. Akcja nabiera tempa gdzieś w połowie filmu, od tego momentu zdecydowanie bardziej mnie on interesował. Ogólnie film jest dobry, przyznam że oglądałam z zaciekawieniem. Jednak czegoś mi w nim brakowało i nie zrobił na mnie żadnego wow po którym chciałabym jeszcze do niego wrócić.



Obsada spisała się bardzo dobrze. Główni bohaterowie Ajay i Sunil zagrali jak trzeba. Choć do Ajaya wciąż do końca nie mogę się przekonać. Jest dobrym aktorem. ale czasem coś mi w nim przeszkadza. Ich postacie były dobrze wykreowane, w scenach akcji również się spisali. Role żeńskie nie miały pola do popisu. Wątek miłości postaci Ajaya nie był rozbudowany. Rola Diy ograniczała się do piosenek. Jednak wypadła dobrze w swojej roli. Priyanka zagrała po raz kolejny dość głupiutką postać, jednak tym razem jej to wyszło. Choć bywała czasem dość sztywna, to jakoś patrzałam na to z przymrużeniem oka. Młodego aktora Parth Dave, widziałam już po raz kolejny. I również tym razem wypadł naprawdę dobrze. Poradził sobie z rolą.

Soundtrack niestety nie powala. Oprócz jednej piosenki nie podoba mi się żadna. Jana Nahin Tha w porównaniu do pozostałych jest ładna i ma równie ładne video. 



Shekhar był kiedyś świetnym kierowcą rajdowym, teraz jest przestępcą. Zakochany jest z wzajemnością w Anjali, z którą spodziewa się dziecka. Od dawna jeden z najlepszych policjantów Abhay stara się złapać Shekhara. Przestępca w końcu decyduje się uciec z miasta, zabiera ze sobą ukochaną. Jednak podczas pościgu dochodzi do wypadku. 


Kilka lat później Shekhar wychodzi z więzienia. Zaczyna zastraszać Abhaya, aby ten powiedział mu gdzie jest jego syn. Wkrótce porywa syna policjanta - Chiraga. Abhay ponad wszytsko chce odzyskać syna. Jednak jego żona zaczyna podejrzewać, że Abhay coś przed nią ukrywa. 


Piosenki:

1.Maine Dil Tumhe
2.Tune Di Bekarari
3.Kaun Kehta Hai
4.Imli Imli
5.Aankhiyan Ladaa Ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz