środa, 13 lipca 2016

Aashiqui 2

 
Reżyseria - Mohit Suri
Produkcja - Mahesh Bhatt, Gulshan Kumar
Muzyka - Mithoon
 
 
Rahul Jaykar - Aditya Roy Kapoor
Aarohi Keshav Shirke - Shraddha Kapoor
Vivek - Shaad Randhawa
wuj Saigal -  Mahesh Thakur
matka Aarohi - Shubhangi Latkar
Salim Bhai - Chitrak Bandhopadyay
 
 


 


Aashiqui 2 - dramat romantyczny, wydany 26 kwietnia 2013 roku. To jedna z najpiękniejszych historii miłosnych jakie miałam szanse obejrzeć. Fabuła, obsada, muzyka wszystko jest tak jak trzeba. Nie mam się do czego przyczepić. Historia jest przepiękna, mamy humor, łzy. Zwłaszcza na końcu filmu, nie dało się opanować emocji. Dawno się tak nie rozkleiłam na filmie.
 
 
Obsada jest idealnie dobrana, nie można by było ich zastąpić. To był mój drugi film z Aditya, a pierwszy ze Shraddha. Oboje byli znakomici i spisali się jako duet. Było widać między nimi chemie. Myślę, że to też dużo wpłynęło na film. Od razu stali się jednym z moich ulubionych duetów. Aditya zagrał naprawdę świetnie. Pokazał że umie grać i to na bardzo wysokim poziomie. Tak samo Shraddha. Była wspaniała. Od razu ją polubiłam i do teraz jest jedną z moich ulubionych aktorek.
 

Soundtrack jest rewelacyjny. Podobają mi się głównie 3 piosenki: Tum Hi Ho, Chahun Main Ya Naa i Hum Mar Jayenge. Są naprawdę śliczne. Chociaż dla mnie numer 1 to Tum Hi Ho. Kocham tą piosenke, jest cudowna. Tekst, melodia i video idealne. Za każdym razem kiedy jej słucham, zakręci się łezka w oku. Do tej pory, żadna inna piosenka mnie tak nie wzruszyła. Nawet Galliyan. To zdecydowanie najlepsza piosenka z całego soundtracku.
 
 
Rahul jest megagwiazdą, jednak przez uzależnienie od alkoholu, jego kariera upada. Od tej pory, jego koncerty są już tylko w mniejszych miasteczkach. Podczas pobytu w jednym z nich, poznaje Aarohi. Słysząc jej śpiew, jest nim oczarowany. Postanawia zaproponować jej pomoc w zrobieniu kariery.
 

 
Aarohi zgadza się i oboje wracają do Mumbaju. Kiedy producent zgadza się na przesłuchanie, Rahul znika. Po kilku miesiącach, Aarohi z trudem znajduje prace. Ale w tym samym momencie pojawia się Rahul. Mimo złości, Aarohi postanawia dać mu szanse na wysłuchanie.
 

 
Aarohi zaczyna robić karierę. W tym samym czasie ona i Rahul zakochują się w sobie. Jednak uzależnienie Rahula, staje się coraz silniejsze.
 






 
 
 

Piosenki:

1."Sunn Raha Hai"

2."Chahun Main Yaa Na"

3."Meri Aashiqui"
4."Tum Hi Ho"
5."Aasan Nahin Yahan"  
6."Piya Aaye Na"
7."Hum Mar Jayenge"
8."Bhula Dena"
9."Milne Hai Mujhse Aayi"

 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz