sobota, 3 grudnia 2016

Katti Batti

Reżyseria - Nikhil Advani
Produkcja - Siddharth Roy Kapur, Nikhil Advani
Muzyka - Shankar - Ehsaan Loy

Madhav - Imran Khan
Payal - Kangana Ranaut
Ricky - Vivan Bhatena












Katti Batti - film romantyczny, wydany 18 września 2015 roku. Na początku nie byłam przekonana do tego filmu, ze względu na obsadę. Jednak trailer i zdjęcia bardzo mnie zaciekawiły. Szczególnie trailer, domyślałam się zupełnie innej fabuły, ale byłam pozytywnie zaskoczona. Jedyny minus filmu to Soundtrack, żadna piosenka mi się za bardzo nie spodobała. Film jest naprawdę ładny, a końcówka bardzo wzruszająca. Myślałam że będzie takie typowe zakończene, a tu nagle taki zwrot akcji. Było kilka momentów które za długo się ciągnęły, a fabuła może i nie jest oryginalna, a mimo to film został dobrze zrealizowany i mi osobiście się podobał.


 Obsada spisała się bardzo dobrze. Kangana zagrała rewelacyjnie i chyba powoli zmieniam o niej zdanie. Imran mimo iż grał na początku sztywną postać, to jednak zagrał jak trzeba, czyli dobrze.


 Soundtrack dość kiepski. Nie było piosenki która zapadła by mi w pamięć. "Sau Aasoon" ewentualnie i "Sarfira" jest jeszcze ok. 


Madhav jest architektem. Pewnego dnia spotyka Payal, która jest jego przeciwieństwem. Maddy zakochuje się, w końcu odważa się na rozmowę z dziewczyną. Zakochują się w sobie i wkrótce zamieszkują razem.








 Po 5 latach Madhav i Payal oddalają się od siebie, przez ciągłe kłótnie. W końcu Payal zostawia Maddiego i wyjeżdża.







 Piosenki:

1."Sau Aasoon"
2."Lip To Lip"
3."Sarfira"
4."Ove Janiya"
5."Jaago Mohan Pyaare"  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz