sobota, 9 lipca 2016

Barfi!

 Reżyseria - Anurag Basu
Produkcja - Ronnie Screwvala,Siddharth Roy Kapur.
Muzyka - Pritam
Murphy/Barfi - Ranbir Kapoor
Shruti - Ileana D'cruz
Jhilmil Singh - Priyanka Chopra
Ranjit Sengupta/ mąż Shruti - Jishu Sengupta
matka Shruti - Roopali Ganguly
przyjaciółka Shruti - Sumona Chakravarti
Daju - Haradhan Bannerjee
dziadek Jhilmil - Arun Bali
ojciec Jhilmil - Ashish Vidyarthi
ojciec Barfiego - Akash Khurana
przyjaciel Barfiego - Bhola Raja Sapkota
Sudhanshu Dutta/ podinspektor policji - Saurabh Shukla


Barfi! - dramat romantyczny, wydany 14 września 2012 roku. Przyznam że film niezbyt mnie zainteresował, jednak ze względu na Ranbira postanowiłam obejrzeć. I jestem mile zaskoczona. Film jest rewelacyjny, nie spodziewałam się tak dobrej historii. Fabuła oryginalna, nie ma w niej co prawda jakiś zwrotów akcji, ale i bez tego jest bardzo ciekawa. Może było parę momentów, na których trochę się nudziłam, ale było ich niewiele.
 Aktorzy byli niesamowici. Ranbir i Priyanka przeszli samych siebie. Szczególnie Priyanka, to na pewno jeden z jej najlepszych filmów. Jestem pod ogromnym wrażeniem tej dwójki. Ileana również bardzo dobrze sobie poradziła, zwłaszcza jak na debiut. Odegrała dobrze swoją postać, od razu ją polubiłam.
Muzyka jest bardzo ładna. Nie ma tanecznych czy żywiołowych piosenek, bo nawet nie wpasowałyby się w klimat filmu. I bardzo dobrze. Jednak jest dużo wolnych melodii, naprawdę ładnych jak np. Kyun, Main Kya Karoon i Phir Le Aya Dil. Są śliczne.
Barfi jest głuchoniemy, jednak to mu nigdy nie przeszkadza w rozrabianiu. Pewnego dnia do miasta przyjeżdża Shruti. Ma ona tu narzeczonego i niedługo wychodzi za mąż. Kiedy Barfi zauważa Shruti, stara się jej zaimponować, jednak ona odrzuca jego zaloty. Mimo to stają się przyjaciółmi.

Wkrótce po licznych przygodach oboje zakochują się w sobie...


Piosenki:
1."Ala Barfi"
2."Main Kya Karoon"
3."Kyon"
4."Saawali Si Raat"
5."Phir Le Aya Dil"
6."Aashiyan"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz