piątek, 14 kwietnia 2017

Baar Baar Dekho

Reżyseria - Nitya Mehra
Produkcja - Hiroo Yash Johar, Karan Johar, Ritesh Sidhwani, Farhan Akhtar
Muzyka - Amaal Mallik


Jai - Sidharth Malhotra
Diya - Katrina Kaif
ojciec Diyi - Ram Kapoor
matka Jaia - Sarika
Chitra - Sayani Gupta
Anand - Taaha Shah Badusha
Rajit Kapur - występ specjalny w piosence "Kala Chashma"




Baar Baar Dekho "Spójrz jeszcze raz" - dramat romantyczny, wydany 9 września 2016 roku. Był to długo wyczekiwany przeze mnie film. Zwiastun zapowiadał coś innego i zarazem bardzo ciekawego. A do tego nowy duet Sidhartha i Katriny prezentował się znakomicie. I nie zawiodłam się. Film mi się bardzo spodobał. Fabuła ciekawa, bardzo dobrze przedstawiona. Film wciąga od początku do końca. Nitya Mehra której Baar Baar Dekho był debiutem reżyserskim spisała się na medal. Historia jakby nie patrzeć jest trochę zagmatwana, podróże w czasie to na pewno nic łatwego i przedstawić to w odpowiednim sposobie widzowi to nie łatwe zadanie. Jednak Nitya poradziła sobie znakomicie. Te przeskoki w czasie zostały świetnie pokazane. Oczywiście, moim ulubionym dniem jest dzień porodu. Ile ja się naśmiałam przy tej scenie, coś niesamowitego :D Film zarówno potrafi rozbawić i to niejednokrotnie ale też i porządnie wzruszyć.


Baar Baar Dekho to historia dająca wiele do myślenia. Śledzimy losy Jaia, którego jedna nieprzemyślana decyzja zabiera go w niezwykłą podróż po jego własnym życiu. Los daje mu drugą szanse, aby naprawić swój błąd. Jai ma okazje zrozumieć czego tak naprawdę chce od życia i co bądź kto jest w nim najważniejszy. Bohater na własnej skórze odczuwa skutki złej decyzji. Film przede wszystkim stara się pokazać jak w jednej chwili podejmując nieprzemyślaną decyzje, może potoczyć się nasze życie. Nikt nie dostanie drugiej szansy jak Jai, dlatego nie powinniśmy pochopnie podejmować tak ważnych dla nas decyzji. Film przedstawia nam to znakomicie.



Obsada wypadła rewelacyjnie! Duet Sidhartha i Katriny wyszedł niesamowicie. Widać między nimi chemie, tworzą niezwykle uroczy i bardzo przekonujący duet. Pasują do siebie. Mam nadzieję, że nie raz zobacze ich razem na ekranie. Sidharth znowu pokazał klase. Z filmu na film coraz bardziej zaskakuje grą aktorską. Pasował do roli Jaia, odegrał swoją postać znakomicie, nawet to uwielbienie do matematyki było bardzo przekonujące :P Potrafił rozbawić jak i wzruszyć. Jego starsza wersja siebie bardzo mnie zaskoczyła. W tych siwych włosach itd wyglądał bardzo prawdziwie. Katrina również wypadła znakomicie. Idealnie jej pasowała rola Diy. Troche zwariowana, energiczna postać, darząca Jaia wielką miłością. Wszystko to ukazała fantastycznie. Bardzo polubiłam jej postać.

Aktorzy drugoplanowi tak samo genialni. Uwagę zwraca Ram Kapoor, w roli ojca bohaterki. Był niesamowity. A w scenach z Sidharthem obaj byli obłędni. Można było się z nich pośmiać.



Soundtrack wręcz zachwyca! Bez wątpienia moją ulubioną piosenką jest Kala Chashma. Świetna melodia, tekst i fantastyczna choreografia. Nawet Sidharth w tańcu wypadł naprawdę dobrze. Piosenka szybko zapada w pamięć. Uwielbiam ją. Dla mnie na liście jest numerem 1.
Początkowo średnio byłam przekonana do Nachde Ne Saare. Jednak po obejrzeniu filmu, bardziej się do niej przekonałam. Jest naprawdę świetna, a Katrina ślicznie się w niej prezentuje.
Cudowna jest też nieco wolniejsza Sau Aasmaan. Urocza piosenka, szybko zapada w pamięć, dodatkowo te piękne krajobrazy no i oczywiście Sid i Katrina, którzy wypadli w niej mega uroczo. Bardzo podoba mi się też Teri Khair Mangdi. Uwielbiam melodie tej piosenki. Naprawdę świetna.

Do Baar Baar Dekho wracam dość często. To rewelacyjny film, wart obejrzenia. Polecam!!



Jai i Diya znają się od dziecka i nawzajem darzą się miłością. Jednak dla Jaia najważniejsza jest kariera, dąży do tego by zostać profesorem w Cambridge, a Diya marzy o ślubie. Chcąc osiągnąć w życiu coś więcej, stawia na karierę, łamiąc serce Diy.




Budząc się następnego dnia, Jai znajduje się na... swoim miesiącu miodowym. Ku jego zaskoczeniu to nie koniec podróży...






Piosenki:

1."Kho Gaye Hum Kahan"
2."Nachde Ne Saare"
3."Sau Aasmaan"
4."Teri Khair Mangdi"
5."Dariya"
6."Kala Chashma"





12 komentarzy:

  1. Lubię Baar Baar Dekho, to naprawdę fantastyczny film. Ogląda się go z przyjemnością i z zaciekawieniem, nie raz można było się pośmiać. Do tego nieziemsko przystojny Sidharth i piękna Katrina, naprawdę udany z nich duet. Ścieżka dźwiękowa, też jest ogromną zaletą tej produkcji. Chyba niebawem muszę zrobić sobie powtórkę :D
    A tak przy okazji, polskich napisów do filmu jeszcze nie widać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu udało mi się znaleźć angielskie, choć po długim czasie. Więc polskie pewnie będzie jeszcze trudniej znaleźć :P

      Usuń
  2. Baar Baar Dekho nadal przede mną, ale koniecznie muszę nadrobić jak tylko nadarzy się okazja :) Również uważam, że ten pomysł z podróżami w czasie jest interesujący i dość oryginalny - chociaż widziałam chyba kiedyś coś bardzo podobnego w kinie amerykańskim, ale za chiny nie mogę skojarzyć gdzie to było dokładnie :) Chyba za bardzo wsiąknęłam ostatnio w kino indyjskie. Cóż... jakoś mi to specjalnie nie przeszkadza ;P
    Bardzo podobają mi się wszelkie plakaty i zdjęcia z Baar Baar Dekho, Sidharth i Katrina wyglądają razem super i mam wrażenie, że ich duet w filmie również przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam! Bardzo dobry film, mam nadzieję że również Tobie się spodoba. :)
      A duet Sidhartha i Katrina jest naprawdę bardzo udany, liczę że nie raz ich jeszcze razem zobaczę :D

      Usuń
  3. "Baar Baar Dekho" to film, który spodobał mi się już po samym zwiastunie. Już wtedy wiedziałam, że będzie to dobra produkcja. :) Duet Siddharth-Katrina jak najbardziej na plus! :) A słuchanie soundtracku to czysta przyjemność. Prawie codziennie słucham przynajmniej jednej piosenki.
    Z chęcią nie raz jeszcze wrócę do "BBD", choć na pewno szybciej, gdyby wersje tego filmu były ładniejsze i napisy angielskie lepiej zsynchronizowane (choć może to wina wersji, którą ja mam).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, sam zwiastun wzbudził niesamowitą ciekawość. Więc film jak najbardziej bardzo mi się spodobał. A soundtrack rewelacja! :)

      Usuń
  4. I to jest film, do którego będę wracała z wielką przyjemnością! BBD uwielbiam całkowicie za wszystko. Wciągająca fabuła, wspaniała obsada, bardzo uroczy duet Siddharth-Katrina i przepiękny soundtrack. Czego chcieć więcej :)
    Teraz tylko czekam na polskie napisy, by wszystko dokładniej zrozumieć :3
    Wesołych Świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dodać, nic ująć. BBD to wspaniały film, godny polecenia.
      Również wyczekuje polskich napisów :D
      Wesołych Świąt!

      Usuń
  5. Ale bym chciała obejrzeć BBD! Katrina i Sidharth wyglądają razem nieziemsko! Soundtrack uwielbiam! Każda piosenka mi się podoba, ale ulubiona to "Kala Chasma". Kocham ją! Oby szybko pojawiły się napisy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również liczę na napisy, może niedługo się doczekamy ;)

      Usuń
  6. Na BBD widziałam jeszcze w zeszłym roku, w kinie całkowicie przez przypadek XD Zobaczyłam, że grają film indyjski i poszłam w ciemno, nie zapoznając się wcześniej z obsadą, fabułą czy nawet soundtrackiem. Historię oglądałam z zaciekawieniem, Katrina wypadła w moich oczach niesamowicie. Do tej pory wpadały mi w ręce produkcje gdzie oprócz tego, że była na ekranie nie prezentowała sobą nic, ładna buzia, zgrabne ruchy i koniec. Tutaj pokazała nareszie, że potrafi grać a nie tylko ładnie wyglądać! Sidharth'rze natomiast tego powiedzieć nie mogę... To był pierwszy film jaki z nim widziałam i nie powiem zapamiętałam go bo jest strasznie przystojny ale na tym koniec. Muzyka za to oczarowała mnie od razu! Wychodząc z kina cały czas nuciłam "Nachde Ne Saare" <3 Jak doczekamy się polskich napisów to pewnie jeszcze raz obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Katrina wyrobiła się aktorsko, ale i Sidharth z filmu na film gra coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń