sobota, 20 sierpnia 2016

Awarapan


Reżyseria - Mohit Suri
Produkcja - Mukesh Bhatt
Muzyka - Pritam




Shivam - Emraan Hashmi
Reema - Mrinalini Sharma
Aaliyah - Shriya Saran
Kabir - Shaad Randhawa
Malik - Ashutosh Rana
Ronnie - Salil Acharya
Bilal - Rehaan Khan
Rajan - Ashish Vidyarthi


Awarapan (Zlecenie na miłość) - kryminał, film akcji, wydany 29 czerwca 2007 roku. Co tu powiedzieć film jest genialny, to także jeden z moich ulubionych. Uważam że to jeden z najładniejszych filmów jakie dotąd oglądałam. Historia jest niepowtarzalna, wzruszająca i nie do zapomnienia. Tak jak każdy film Mohita Suri. Właśnie od tego filmu stał się moim ulubionym reżyserem (obok Karana Johara i Yasha Chopry). Każda jego historia ma w sobie to coś, bez wyjątku jest to także Awarapan. Cudowny film. Jest dopracowany od początku do końca, całość urzeka, a koniec jest naprawdę bardzo ładny.



Emraan i tym razem zagrał najlepiej jak potrafił. Był rewelacyjny, uwielbiam go w takich rolach. Pasuje do nich rewelacyjnie. A ze Shriya tworzyli bardzo uroczy duet. To był mój pierwszy film ze Shriya, ale jestem przekonana że nie ostatni. Odegrała swoją rolę znakomicie. Lekko przyćmiła nawet Mrinalini, choć i ona zagrała bardzo dobrze.


Soundtrack jest cudowny. Nie mam ulubionej piosenki, bo wszystkie uwielbiam tak samo. Prześliczna jest "Maula Maula" i ma cudowny teledysk. "Mahiya" jest równie rewelacyjna. Bardzo szybko zapada w pamięć. "Tera Mera Rishta" ma śliczny tekst. Jest bardzo wzruszająca.



Hongkok. Shivam jest młodym, zamkniętym w sobie gangsterem. Pracuje dla Malika, który jest dla niego jak ojciec. Gdy ten musi wyjechać, chce aby Shivam pilnował pewną dziewczynę Reeme. Dziewczyna została zhandlowana, a mimo to stara się żyć normalnie.





Z czasem jednak Reema przypomina Shivamowi o dawnej miłości. Poznając jej tajemnice, postanawia jej pomóc. Malik odkrywając tajemnice, zleca zabicie Reemy.










Piosenki:

1."Mahiya"
2."Maula Maula"
3."Toh Phir Aao"
4."Tera Mera Rishta"




3 komentarze:

  1. O dziwo, nie widziałam jeszcze tego filmu, a miałam go w planach. Z głowy wyleciał mi ten tytuł. Może czas wziąć się za tę produkcję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja jeszcze nie miałam okazji obejrzeć, mimo że film znany, wydany w Polsce i ciągle się gdzieś przewija. Za aktorami raczej nie przepadam, ale sam tytuł od dawna mnie ciekawi, więc na pewno kiedyś po niego sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego ja nie oglądałam tego filmu?! Tytuł wielokrotnie gdzieś mi się przewinął, ale jakoś zawsze wyleciał mi z pamięci. Pewnie dlatego, że sporo filmów już mi zalega z Emraan'em i nie szukam dodatkowych ;p
    No ale ten to koniecznie muszę obejrzeć! Skoro Tobie się tak podoba to i mi pewnie (co najmniej) przypadnie do gustu. Zdjęcia w każdym razie są prześliczne, historia też wydaje się ciekawa.
    Muszę szybko nadrobić ten film :)

    OdpowiedzUsuń