sobota, 9 lipca 2016

Chennai Express

Reżyseria - Rohit Shetty
Produkcja - Gauri Khan,Ronnie Screwvala,Siddharth Roy Kapur
Muzyka - Vishal - Shekhar
Rahul Mithaiwala - Shah Rukh Khan
Meenalochni Azhagusundaram - Deepika Padukone
Durgeshwara Azhagusundaram "Don" - Sathyaraj
Tangaballi - Nikitin Dheer
Pani Mithaiwala - Kamini Kaushal


Chennai Express - komedia romantyczna oraz film akcji, wydany 8 sierpnia 2013 roku. To film który swego czasu pobił wszelkie możliwe rekordy. Chennai Express został najbardziej kasowym filmem Bollywood wszechczasów(pobił rekord filmu 3 Idiots z Aamirem Khanem który był nie do pobicia przez ostatnie 4 lata), jest też uznany za hit w Indiach w Box Office. Jednak rekord ten został w tym samym roku pobity przez Dhoom 3.
Chennai Express to naprawdę genialny film. Od początku do końca prawie w każdej minucie coś się dzieje, oglądając ten film po prostu nie można się nudzić. Chyba nie ma co mówić o grze aktorskiej, bo to oczywiste że była genialna. Uwielbiam duet Shah Rukh - Deepika, szkoda że to dopiero drugi ich wspólny film, ale na szczęście już w przyszłym roku pojawi się ich kolejny film. W każdym bądź razie zagrali świetnie. Jeśli chodzi o film to jest bardzo ciekawy i warto było na niego czekać. Jest naprawde bardzo kolorowy. Chociaż tego można było się spodziewać, filmy Rohita mają swój klimat, nie do podrobienia. Zawsze znajdzie się humor, akcje, romans, tańce i mały dramat. Ale też zawsze wszystko jest idealnie dopracowane.


Soundtrack jest świetny. Tylko jedna piosenka nie za bardzo mi się spodobała, a mianowicie 1 2 3 4 Get on the Dance Floor. Jednak pokochałam Titli. Jest przepiękna i ma cudowny tekst oraz video. Cały czas do niej wracam. Często kiedy mam zły dzień, to potrafi poprawić mi humor. :D Bardzo ładna jest też Tera Rastaa Chhodoon Na. Lungi Dance jest świetna, szybko zapada w pamięć. Tak samo jak piosenka tytułowa.
Rahul mieszka z dziadkami, gdyż jego rodzice od dawna nie żyją. Mężczyzna jest flirciarzem i uwielbia imprezować. Pewnego dnia jego dziadek obchodzi 100 urodziny i w tym samym dniu umiera. Na prośbe babci Rahul ma udać się do Rameshwaram, aby tam odprawić rytuał za dziadka. W pociągu poznaje piekną dziewczyne Meenalochni, oraz jej 'ochroniarzy'. Dziewczyna wyjaśnia że znowu uciekła ze swojej wioski, gdyż jej ojciec chce ją wydać za mąż, za syna swojego przyjaciela.

Ochroniarze sprowadzają Meenalochni i Rahula do wioski. Dziewczyna mówi ojcu że ona i Rahul są w sobie zakochani. A z racji tego że chłopak nie zna tamilskiego, potwierdza tą informacje. Don chce aby Rahul i Tangabalii, zmierzyli swoje siły, ten kto wygra ożeni się z jego córką. Jednak ostatecznie, nie chcąc Rahul wyjawia wszystkim całą prawdę i ucieka.



Piosenki:
1."1 2 3 4 Get on the Dance Floor"
2."Chennai Express"
3."Kashmir Main Tu Kanyakumari"
4."Titli"
5."Tera Rastaa Chhodoon Na"
6."Lungi Dance"


1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podobał ten film. To chyba ostatnia produkcja SRK, która naprawdę przypadła mi do gustu, bo następne już nie za bardzo. Dużo osób narzeka, że zbyt głupkowaty, że SRK wiecznie taki sam, jednak ja siadając do oglądania oczekiwałam filmu w pełni rozrywkowego i taki dostałam, wiec jestem zadowolona. ;) Uśmiałam się na scenie w pociągu i to chyba mój ulubiony moment.
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń