sobota, 3 grudnia 2016

Creature 3D

Reżyseria - Vikram Bhatt
Produkcja - Bhushan Kumar, Krishan Kumar
Muzyka - Mithoon

Ahana Dutt - Bipasha Basu
Kunal Anand / Karan Malhotra - Imran Abbas Naqvi
Profesor Sadana - Mukul Dev
inspektor Rana - Deepraj Rana
inspektor Chaubey - Bikramjeet Kanwarpal
doktor Moga - Mohan Kapoor
ojciec Ahany - Shirish Sharma
nowożeńcy - Amit Tandon i Aparna Bajpai






Creature 3D - thriller, wydany 12 września 2014 roku. W rolach głównych Bipasha Basu i debiutant Imran Abbas Naqvi. Filmem zainteresowałam się na początku przez głównego bohatera, byłam bardzo ciekawa jak sobie poradzi Imran. Potem to już trailer zdziałał swoje, bo bardzo mi się spodobał. Dawno nie oglądałam żadnego nowego filmu z Bipashą, może dlatego że ostatnio grała w wielu horrorach, a ja za nimi nie przepadam. No ale zainteresował mnie bardzo ten duet i fabuła i zakochałam się w piosence "Hum Na Rahein Hum". 

Więc tak, film bardzo mi się spodobał, może nie jest jakąś rewelacją, ale lubię sobie do niego wracać, ma w sobie coś takiego. Nie nudziłam się podczas oglądania, historia jest dość ciekawa. Oczywiście końcówka dość przewidywalna, jednak całość przyjemnie się ogląda. Jak na thriller to nie jest ... genialny. Dla osób które lubią taki rodzaj filmów, to raczej nie będzie jeden z lepszych i straszniejszych, ale dla mnie to właśnie dobrze bo nie oglądam horrorów/thrillerów. A ten film właśnie mnie zaciekawił i mi się spodobał. Jednak było kilka scen, które faktycznie trzymały w napięciu. 


 
Jako że to mój pierwszy horror z Bipashą, myślę że spisała się dobrze, ale myślę że nie dała z siebie wszystkiego. Imran zaliczył na pewno dobry debiut w Bollywood. Liczę że zobacze go także w innych produkcjach. Oczywiście potwór i Bipasha są tu w roli głównej, więc wątek miłosny schodzi na bok. Dlatego Imran też nie miał zbyt dużego pola do popisu, ale i tak wypadł bardzo dobrze. 


Soundtrack jest bardzo dobry. Moją ulubioną piosenką jest zdecydowanie "Hum Na Rahein Hum". Jest po prostu wspaniała. Drugą świetną piosenką z filmu jak dla mnie jest "Sawan Aaya Hai", teledysk jest genialny. "Mehboob Ki" jest bardzo dobrą piosenką, "Naam - E - Wafa" i "Ek Pal Yahi" też bardzo ładne,





Ahana otwiera swój wymarzony hotel w Glendale. Jednym z pierwszych gości jest Kunal Anand. Między nimi szybko rodzi się uczucie. 






Pewna para nowożeńców spędza swój miesiąc miodowy w hotelu Ahany. Pewnego dnia za pośrednictwem dziewczyny udają się w piękne miejsce pośrodku lasu. Niestety zostają tam zaatakowani przez nieznanego potwora. Z czasem ataków jest coraz więcej. Ahana i Kunal kontaktują się z profesorem Sadana, który od dawna obserwował sytuację. Okazuje się że zabicie potwora jest prawie niemożliwe. 






 Piosenki:

1.Mehboob Ki
2.Hum Na Rahein Hum
3.Naam - E - Wafa
4.Ek Pal Yahi
5.Sawan Aaya Hai







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz