piątek, 12 sierpnia 2016

Main Tera Hero

Reżyseria - David Dhawan
Produkcja - Shobha Kapoor, Ekta Kapoor, Alpana Mishra
Muzyka - Sajid - Wajid




Sreenath "Seenu" Prasad - Varun Dhawan
Sunaina Goradia - Ileana D'Cruz
Ayesha Singhal - Nargis Fakhri
Vikrant Singhal - Anupam Kher
Angad Negi - Arunoday Singh
Peter - Rajpal Yadav
Balli - Saurabh Shukla
Veronica - Evelyn Sharma
Johnny - Shakti Kapoor
ojciec Seenu - Manoj Pahwa
matka Seenu - Supriya Shukla
głos Boga - Salman Khan



Main Tera Hero - komedia, wydana 4 kwietnia 2014 roku. Film świetny, muzyka wspaniała, po prostu nie ma się do czego przyczepić. Czekałam  na film odkąd zobaczyłam trailer który był znakomity. Humoru w filmie nie brakuje, za co gratulacje dla Varuna. Jest rewelacyjny w rolach komediowych. Film jest remakiem Kandireega - Telugu. Nie oglądałam oryginału, więc nie mogę tu niczego porównać. Jednak jeśli jest tak dobry, jak Main Tera Hero to na pewno się skuszę.
Fabuła jest bardzo ciekawa, co chwilę coś się dzieje, więc nie ma mowy o nudzie. Nawet po kilku seansach, nie sposób się nudzić. Niedawno zrobiłam sobie powtórke z filmu i uśmiałam się tak samo jak za pierwszym razem.


Obsada spisała się bardzo dobrze. Najlepiej spisał się oczywiście Varun, który jak pisałam jest rewelacyjny w komediach. Spisał się na medal, te jego gesty, mimika po prostu powalają :D Ileana również bardzo dobrze się spisała. Tworzyli bardzo fajną parę z Varunem. To był mój pierwszy film z Nargis i do końca się do niej nie przekonałam. Zagrała dobrze, ale bez szału, a jej akcent lekko irytujący. Jak zawsze wspaniały był Anupam Kher. Nawet w tak odmiennej roli. W każdej scenie powalał na kolana.



Soundtrack z filmu do tej pory jest jednym z moich ulubionych. A w szczególności dwie piosenki "Palat" i "Galat Baat Ha".  "Palat" od razu bardzo mi się spodobała, jest świetna. W dodatku szybko wpada w uszy. "Galat Baat Ha" na początku nie za bardzo mi się spodobała, jednak teraz słucham jej zdecydowanie najczęściej z całego soundtracku. Varun i jego taniec, nie da się oderwać wzroku. Pozostałe piosenki również genialne.


 Seenu jest chłopakiem znanym w całej swojej wiosce,  ze względu na swoje szalone pomysły. Ponieważ nie idzie mu w szkole, postanawia udać się do Bangalore i tam dokończyć nauke. Na miejscu poznaje piękną Sunaine i z miejsca się w niej zakochuje. Jednak okazuje się że jest ona zaręczona z niebezpiecznym Angadem.



Mimo to Seenu nie daje za wygraną. A Sunaina odwzajemnia jego uczucia. Jednak ich szczęście szybko się kończy, kiedy Suanina zostaje porwana.



W ślad za ukochaną Seenu podąża do Bangkoku. Tam okazuje się że Sunaina została porwana przez gangstera Vikranta. Aby uwolnić dziewczyne Seenu musi się ożenić z zakochaną w nim, córką gangstera - Ayesha.












Piosenki:

1."Palat"
2."Besharam Ki Height"
3."Galat Baat Hai"
4."Shanivaar Raati"




3 komentarze:

  1. Nie będę ani trochę obiektywna: KOCHAM TEN FILM! :D
    Niedawno oglądałam go po raz szósty i nadal bawi tak samo. Niektóre cytaty weszły do mojego języka, a na samo wspomnienie cudów Varuna jakie tu wyczynia i jego bioderek w Galat Baat Hai mam banana na twarzy. Do niewielu filmów indyjskich wracam po raz drugi, a tu po tylu seansach nadal nie mam dość. Seenu najlepszy na wszystkie smutki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam! Naprawdę uwielbiam ten film! Jest fantastyczny, z ogromną dawką śmiechu. Varun rewelacyjny, czego chcieć więcej. Mogłabym oglądać w nieskończoność. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten film! Widziałam go już najmarniej ze trzy razy i ciągle nie mam dość :)
    Nie wiem jak "Main Tera Hero" ma się do oryginału, ale gdzieś czytałam opinię, że aktor grający w oryginale ma więcej uroku od Varuna. Szczerze wątpię, żebym tak to odczuła. Nawet zastanawiałam się, czy nie obejrzeć oryginału ale ostatecznie zrezygnowałam. Uwielbiam Varuna w roli Seenu i wątpię, żebym oglądała z zainteresowaniem, jeśli w tą rolę wcieli się ktoś inny ^^
    Soundtrack jest rewelacyjny. Również moje ulubione piosenki to "Palat" i "Galat Baat Hai" :)
    Jedynym minusem jak dla mnie była Nargis. Strasznie drętwa z niej aktorka. Chociaż i tak było lepiej niż w "Rockstar", gdzie widziałam ją po raz pierwszy - tam była po prostu nie do zniesienia, natomiast tu dało się przymknąć na nią oko ;)

    OdpowiedzUsuń