środa, 31 sierpnia 2016

Chameli


Reżyseria - Anant Balani,  Sudhir Mishra
Produkcja - Pritish Nandy Communications
Muzyka - Sandesh Shandilya


Chameli - Kareena Kapoor
Aman Kapoor - Rahul Bose
Neha - Rinke Khanna
Usman - Pankaj Jha
Haseena - Kabir Sadanand
Inspektor policji - Satyajit Sharma







 Chameli "Piękna kurtyzana" - film Bollywood, wydany 9 stycznia 2004 roku. Film porusza na pewno nie łatwy temat, który został bardzo dobrze przedstawiony. Jednak ja nie przepadam za tego typu filmami. Jest dość specyficzny, a nie każdy takie lubi i ja do tych osób należe. Wynudziłam się mówiąc szczerze i cieżko było mi dotrwać do końca. Film jedynie można obejrzeć dla Kareeny Kapoor, która idealnie weszła w swoją rolę. W pełni zasłużyła na nagrodę, którą otrzymała za ten film. To na pewno jedna z jej najlepszych kreacji aktorskich. Odtwórca roli męskiej, czyli Rahul Bose zagrał krótko mówiąc poprawnie. Nie wiem czemu, ale ma coś w sobie ten aktor że nie potrafie się do niego przekonać. Momentami był sztywny i irytujący. 

Z soundtracku jest jedna ładna piosenka, czyli "Bhaage Re Mann". Video jest również bardzo ładne. 



 Aman jest biznesmenem. który jakiś czas temu stracił żonę w ciąży. Pewnej nocy podczas ulewy, psuje mu się samochód. Nie mogąc się nigdzie dodzwonić, musi zostać na dzielnicy czerwonych latarni. Tam spotyka Chameli. Po początkowej niechęci obu stron, w końcu zaczynają ze sobą rozmawiać.



Piosenki:

1.Bhaage Re Mann
2.Sajna Ve Sajna
3.Yeh Lamha



4 komentarze:

  1. Jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do obejrzenia tego filmu, i szczerze mówiąc, dalej nie ciągnie. Jeśli kiedyś mnie najdzie, to tylko dla Kareeny, bo słyszałam dużo pozytywnych opinii o jej występie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chameli oglądałam wieki temu i w tamtym momencie nie doceniłam. Myślę, że teraz pewnie zmieniłabym zdanie, bo lubię takie specyficzne i nieoczywiste filmy.
    A jeśli chcesz obejrzeć coś naprawdę wartego uwagi z Rahulem to szczerze polecam Mr And Mrs Iyer. Genialny film, Konkona i Rahul dają tam aktorski popis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością obejrzę, mam nadzieję że tam się przekonam do Rahula. Bo niestety w Dil Dhadakne Do także mnie nie przekonywał :/

      Usuń
  3. Nie oglądałam tego filmu i jakoś mnie nie ciągnie. Może kiedyś, ale na razie nie mam ochoty na takie specyficzne seanse :)

    OdpowiedzUsuń