poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Humpty Sharma Ki Dulhania


Reżyseria - Shashank Khaitan
Produkcja - Karan Johar
Muzyka - Sachin - Jigar, Toshi Sabri, Jawad Ahmad


Rakesh "Humpty" Sharma - Varun Dhawan
Kavya Pratap Singh - Alia Bhatt
Angad Bedi - Siddharth Shukla
ojciec Kavyi - Ashutosh Rana
Shonty - Gaurav Pandey
Poplu - Sahil Vaid
ojciec Humpty'iego - Kenny Desai
Swati/ siostra Kavyi - Mahnaz Damania







Humpty Sharma Ki Dulhania - komedia romantyczna, wydana 11 lipca 2014 roku. To drugi film Varuna i Alii razem. Film jest świetny, bardzo mi się podobał. Fabuła jest ciekawa, nie było momentów żebym się nudziła. Duża dawka śmiechu i rewelacyjny soundtrack. Dodatkowo ponownie duet Varun-Alia, który o wiele bardziej podoba mi się tu niż w SOTY. W HSKD mozna zobaczyć nawiązania do "Dilwale Dulhania Le Jayenge". Myślę że był to bardzo fajny pomysł. Oglądałam HSKD już kilka razy i jak dotąd mi się nie znudził. To idealny film na poprawę humoru. Przy niektórych scenach z Varunem, można paść ze śmiechu. 



Varun spisał się znakomicie. Uwielbiam go w komediowych rolach, te jego miny są po prostu rozwalające. :D Alia także bardzo dobrze się spisała. Z filmu na film gra coraz lepiej. A ta rola zdecydowanie jest jedną z lepszych z jej filmografi. Z Varunem stworzyli bardzo fajny duet. Już na pierwszy rzut oka widać między nimi chemie. Na pewno z chęcią obejrzę z nimi jeszcze jakiś film. Pozytywnie mnie zaskoczył ojciec bohaterki, grany przez Ashutosha Rane. Aktor którego widziałam tylko w Awarapan póki co, w tak odmiennej roli sprawdził się świetnie. 



Soundtrack jest rewelacyjny! Do dziś piosenka "Saturday Saturday" jest dla mnie jedną z najlepszych i to nie tylko z filmu. Muzyka jest świetna, dodatkowo choreografia, no i oczywiście Varun i Alia, którzy prezentowali się w niej nieziemsko. "D Se Dance" jest zaraz za "Saturday Saturday". Również bardzo mi się podoba i ma genialną choreografie. I muszę wspomnieć że Alia ślicznie w niej wygląda. "Samjhawan" jest śliczna i ma bardzo urocze video. Również w wersji śpiewanej przez Alie, wyszła naprawdę bardzo ładnie. "Lucky Tu Lucky Me" i "Emotional Fool" również zaliczają się do piosenek które bardzo mi się podobają. 


Humpty wraz z przyjaciółmi nie stroni od imprez i dziewczyn. Mieszkają i studiują w Delhi. Kavya pochodzi z Ambali. Kiedy zostaje zaaranżowane jej małżeństwo z bogatym hindusem z Ameryki, postanawia udać się do Delhi, na zakup idealnego stroju. Tam przez przypadek poznaje Humpty'ego, który zdaje się być zainteresowany dziewczyną. Zaprzyjaźniają się i wkrótce zakochują. 




Kavya mimo to, wraca do domu. Jednak Humpty wyrusza w ślad za ukochaną. Mimo że zostaje odrzucony przez ojca Kavyi, nie daje za wygraną. Wtedy przyjeżdża narzeczony dziewczyny. Ostatecznie Humpty dostaje szanse. Ma w ciągu kilku dni udowodnić że jest on lepszym wyborem dla Kavyi, niż ideał wybrany przez jej ojca.










Piosenki:

1.Emotional Fool
2.Lucky Tu Lucky Me
3.D Se Dance
4.Samjhawan
5.Daingad Daingad
6.Saturday Saturday
7.Samjhawan - Alia Bhatt 




3 komentarze:

  1. Film jest fajny, oglądało się przyjemnie, Alia i Varun stworzyli świetny duet, dodatkowo muzyka jest ogromnym atutem, aczkolwiek czegoś mi w tym filmie brakowało. Sama nawet nie wiem czego. Pewnie niedługo zrobię sobie powtórkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucięło mi :D
      powtórka, żeby zobaczyć co mi umknęło. Może za drugim razem bardziej mi się spodoba.

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten film! Jeden z moich ulubionych :) Varun i Alia tworzą prześliczną parę ekranową. Humpty to jedna z najlepszych kreacji aktorskich Varuna, przebija go tylko Sonu z "Main Tera Hero". Najbardziej lubię go właśnie w rolach komediowych, jego miny są zabójcze. Jestem strasznie ciekawa jak wypadł w "Dishoom".
    Soundtrack HSKD również bardzo mi się podoba. Najbardziej lubię "D Se Dance" i "Daingad Daingad" :)

    OdpowiedzUsuń