sobota, 3 grudnia 2016

Sanam Teri Kasam

Reżyseria - Radhika Rao, Vinay Sapru
Produkcja - Deepak Mukut
Muzyka - Himesh Reshammiya

Inder - Harshvardhan Rane
Saraswati 'Saru' - Mawra Hocane
ojciec Saru - Manish Choudhary
matka Saru - Pyumori Mehta
Abhimanyu - Anurag Sinha
policjant - Murli Sharma









 Sanam Teri Kasam (Moja miłości, przysięgam na Ciebie)- romans, wydany 5 lutego 2016 roku. Na początku nie interesowałam się tą produkcją, jednak trailer i fakt, że nie przeczytałam żadnej negatywnej recenzji o tym filmie, zachęcił mnie do przyjrzenia się bliżej filmowi. I tak jak wielu, tak i mi skradł  serce. Nie spodziewałam się tak dobrego filmu. Fabuła, która nie jest oryginalna, a wręcz bardzo powszechna, może odpychać od tej produkcji. Aczkolwiek, STK ma w sobie to coś, co wyróżnia go od pozostałych filmów, tego typu. Mnie wręcz urzekł. Obejrzałam film raz jeszcze, przed napisaniem recenzji i emocje były wciąż takie same. Za każdym razem, jestem niesamowicie wzruszona. I jestem pewna, że wrócę do tego seansu jeszcze nie raz.



Myślę, że to główni aktorzy, przyczynili się do sukcesu filmu. Była między nimi chemia, nie do podrobienia. Stworzyli cudowny duet i liczę na to, że jeszcze zobaczę ich razem w filmie. Harshvardhan jest aktorem w filmach Telugu, podczas gdy Mawra jest aktorką pakistańską. To był ich wspólny debiut w Bollywood i wypadli znakomicie. Mam nadzieję, że zostaną tu na dłużej, szczególnie Rane.:D


 Aktorzy spisali się znakomicie, jak pisałam. Idealnie wpasowali się w swoje role. A fakt, że oglądałam ich po raz pierwszy, przyczynił się do tego że ich postacie były dla mnie jeszcze bardziej realne. Postać Harshvardhana, na początku źle oceniłam, jednak szybko i diametralnie zmieniłam o nim zdanie. Był bardzo uroczy wobec bohaterki (i ten pomysł z karteczkami w bibliotece, również strasznie uroczy:D). Mawra również odegrała świetnie swoją postać. Zarówno przed jak i po przemianie. 


Soundtrack z filmu jest w porządku. Nie ma w nim żywiołowych piosenek z tańcem, zepsułyby klimat. Za to są wolne piosenki, ale bardzo ładne. Najbardziej podobają mi się Bewajah i tytułowa piosenka Sanam Teri Kasam. Są cudowne.



Saraswati jest młodą, tradycyjną dziewczyną, pracującą w bibliotece. Jednak ze względu na urodę, nikt nie chce jej poślubić. Pewnego dnia poznaje Indera, z kryminalną przeszłością. Kiedy się zaprzyjaźniają, Saru prosi go aby pomógł jej się zmienić. Wtedy Inder, zakochuje się. 




 Po przemianie, szef Saru, w którym była zakochana, składa jej propozycję małżeństwa, na którą od razu się zgadza.




Piosenki:

1."Kheech Meri Photo"
2."Ek Number"
3."Bewajah"
4."Tera Chehra"
5."Sanam Teri Kasam"
6."Haal-E-Dil"




1 komentarz:

  1. I jak tu nie płakać przy tym filmie. Jest naprawdę wzruszający i wciągający. Myślę, że wystarczy jak napiszę, że podzielam Twoje zdanie, i polecam film. Chyba zrobię sobie powtórkę :)

    OdpowiedzUsuń