sobota, 27 sierpnia 2016

Ek Villain


Reżyseria - Mohit Suri
Produkcja - Ekta Kapoor, Shobha Kapoor
Muzyka - Ankit Tiwari , Mithoon

Guru - Sidharth Malhotra
Aisha Verma - Shraddha Kapoor
Rakesh Mahadkar - Riteish Desmukh
Sulochana Mahadkar - Aamna Sharif
oficer CBI Aditya Rathore - Shaad Randhwawa
Caesar szef Guru - Remo Fernandes
Prachi Desai - występ specjalny w piosence "Awari"






Ek Villain ("Złoczyńca") - thriller, dramat i film akcji, wydany  27 czerwca 2014 roku. Film jest świetny, długo na niego wyczekiwałam i się nie zawiodłam. Uwielbiam Mohita Suri zawsze robi wspaniałe filmy, dla mnie są zawsze niezapomniane. Spodziewałam się że "Ek Villain" też będzie takim co utkwi mi w pamięci na stałe. Film jest przede wszystkim piękny, ma wspaniałą historię, jest też zabawny ale przede wszystkim wzruszający. Jedna ze scen która najbardziej utkwiła mi w pamięci jest scena końcowa. Szczerze mówiąc to myślałam jak może skończyć się ten film, jednak to co było na końcu i tak mnie zaskoczyło, o czymś takim w ogóle nie myślałam i oczywiście niesamowicie się wzruszyłam. No i jeszcze przy napisach końcowych piosenka "Galliyan" w wykonaniu Shraddhy i już nie opanowałam łez.


Jeśli chodzi o aktorów to najbardziej mnie zdumieli Sidharth i Riteish. Sidharth zagrał świetnie, bardzo mnie tym zaskoczył, od razu widać że dał z siebie wszystko. Jego rola w tym filmie była bardzo odmienna niż w jego wcześniejszych projektach. W każdym bądź razie jak dla mnie to Sidharth pokazał swój talent w "Ek Villain", jestem pewna że większość ludzi po tym filmie tak samo go doceniło i mam nadzieje że to dopiero początek jego kariery w Bollywood. Shraddha była genialna, wspaniale odegrała swoją postać w filmie. I trzeba przyznać że ma cudowny głos, kocham "Galliyan" w jej wykonaniu.



Riteish był także wspaniały, chyba pierwszy raz widziałam go w roli tego złego. Trzeba przyznać że jego postać była bardzo skomplikowana.. Riteish pokazał klasę, był fenomenalny. Można też zauważyć że Shaad Randhawa gra zawsze jakąś na pewno mniejszą ale dość ważną rolę w filmach Mohita.


Soundtrack filmu jest bardzo ładny. "Awari" ma bardzo ładny tekst, podoba mi się także głos wokalistki. "Zaroorat", "Humdard" i "Banjaara" także mają śliczne teksty, chyba autorzy piosenek przykuli do tego wielką uwagę. Jednak moim faworytem jest przepiękna piosenka "Galliyan", tylko jak już wspominałam w wykonaniu Shraddhy Kapoor. Pięknie zaśpiewana, jednak bardzo poruszył mnie tekst tej piosenki, jest po prostu wspaniały. 


Guru to niebezpieczny, bezwzględny mężczyzna pracujący dla Caesara, polityka wplątanego w brudne interesy. Wkrótce zostaje złapany przez policje. Znajdująca się przez przypadek na komisariacie Aisha, zauważa przesłuchiwanego mężczyznę, staje się zaciekawiona nieznajomym.



Chce z nim porozmawiać, ale bez skutku. Mimo to Aisha nie poddaje się i wkrótce wzbudza ciekawość Guru.





Aisha chorują na poważną chorobę, co wkrótce wyjawia Guru. Mimo tego każdego dnia cieszy się życiem. Guru postanawia spełnić marzenia Aishy. Młodzi zakochują się w sobie i biorą ślub.









Guru porzuca stare życie. Jednak szczęście nie trwa długo. Wkrótce dochodzi do ataku na Aishe.






Piosenki:

1.Banjaara
2.Zaroorat
3.Galliyan
4.Humdard
5.Awari
6.Galliyan - Shraddha Kapoor




4 komentarze:

  1. Kocham ten film! Jeden z lepszych jakie oglądałam. Wspaniała historia, idealnie zrealizowana, momentami bardzo wzruszająca. Dodatkowym atutem jest obsada, która poradziła sobie fenomenalnie! Szczególnie Riteish i Sidharth. Shraddha również spisała się bardzo dobrze. I jeszcze ten magiczny soundtrack. Film ideał! Lubię wracać do tej produkcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam, ale słyszałam już wiele pozytywnych opinii, Twoja jest kolejną. Na pewno obejrzę z samej sympatii dla Ritesha i Sidhartha. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę sobie zrobić powtórkę z tego filmu. Oglądałam go już bardzo dawno temu i nie za bardzo go pamiętam. Raczej specjalnie mnie nie zachwycił, ale mam przeczucie (kobieca intuicja ;p), że teraz, jeśli go obejrzę ponownie dużo bardziej mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko! naprawdę? Ritesh jako złoczyńca?! dlaczego nie powiedziałaś wcześniej?! lecę to pobrać :O :D *-*

    OdpowiedzUsuń