sobota, 3 grudnia 2016

All The Best: Fun Begins

Reżyseria - Rohit Shetty
Produkcja - Ajay Devgan
Muzyka - Pritam

Dharam Kapoor - Sanjay Dutt
Prem Chopra - Ajay Devgan
Veer Kapoor - Fardeen Khan
Jhnavi / księżniczka - Bipasha Basu
Vidya - Mugdha Godse
Mary - Ashwini Kalsekar
Tobu - Johnny Lever
Chautala - Mukesh Tiwari
ojciec Vidyi - Asrani









 All The Best: Fun Begins - komedia, wydana 16 października 2009 roku. Film oglądałam już jakiś czas temu. Na pewno jest zabawny, a jednak nie jest jednym z najzabawniejszych które oglądałam. Fabuła podobna do innych filmów czyli historia omyłek. Jednak średnio wciąga i bywało sporo momentów na których się nudziłam. 



Obsada spisała się bardzo dobrze. Sanjay jak zawsze dobrze. Podobało mi się połączenie Ajay Bipasha, świetnie razem wypadli. Mało filmów z Fardeenem widziałam, ale lubię tego aktora, bardzo dobrze zagrał. 


Muzyka jednak jakoś nie przypadła mi do gustu. Jedynie pierwsza piosenka. Reszta mnie niestety nie porwała. 




Veer jest artystą, który marzy o założeniu grupy rockowej. Jego jedynym źródłem dochodu są kieszonkowe jego starszego brata Dharama. Jednak przelewa on je gdyż Veer skłamał że w końcu ożenił się ze swoją dziewczyną Vidyą. Jego najlepszym przyjacielem jest Prem, żonaty z Jhanvi. On zajmuje się modyfikacją samochodów, a Jhanvi prowadzi siłownie.


Prem i Veer chcą wziąć udział w nielegalnym wyścigu najlepszym samochodem Prema. Jednak wymaga to dużej zaliczki. Pieniądze pożyczają od Tobu, ale jeśli przegrają muszą je zwrócić w ciągu tygodnia. Niestety nie udaje im się wygrać. Prem i Veer mieszają się w coraz więcej brudnych spraw i są winni dużo pieniędzy. Do tego Dharama chce spędzić trochę czasu ze swoim młodszym bratem.
 Kiedy przyjeżdża bierze Jhanvi za żonę swojego brata, a Vidye za żonę Prema. Do tego zbiry Tobu cały czas prześladują Veera i Prema. 







Piosenki:

1."All The Best"
2."Dil Kare"
3."You Are My Love"  
4."Haan Main Jitni Martaba"
5."Kyon"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz