sobota, 3 grudnia 2016

Jab Tak Hai Jaan

Reżyseria - Yash Chopra

Produkcja - Aditya Chopra, Yash Chopra
Muzyka - A.R. Rahman


Samar Anand - Shah Rukh Khan
Meera Thapar - Katrina Kaif
Akira Rai - Anushka Sharma
pan Thapar - Anupam Kher
Pooja - Neetu Singh
Imraan - Rishi Kapoor
Dr. Zoya Ali Khan - Sarika Thakur
Frank - Andrew Bicknell
Zain - Sharib Hashmi
Maria - Jasmine Jardot
Jagdeep Deewan - Gireesh Sahedev

Jab Tak Hai Jaan ("Tak długo jak żyje") - dramat romantyczny wydany 13 listopada 2012 roku. Jest to niestety ostatni film który reżyserował Yash Chopra. O filmie było dość głośno, chciałam go obejrzeć jednak co chwilę przeszkadzały jakieś inne produkcje. A że owego czasu nie przepadałam za Katriną to tak go przekładałam, ale w końcu udało mi się go obejrzeć. Obsada jest bardzo dobra, historia też zapowiadała się dobrze, jednak fakt że to film Yasha Chopry myślałam że będzie taki "niezapomniany" jak to jego filmy. Słyszałam mieszane opinie na temat tego filmu, jedni mówili że jest dobry inni że się zawiedli. Ja powiem szczerze że spodziewałam się czegoś lepszego, ale jednak film mi się podobał. A najbardziej ten przekaz filmu i wspaniałe słowa Yasha na koniec. 


Obsada spisała się świetnie. SRK no to chyba nie muszę mówić, on gra zawsze genialnie. Anushka zagrała rewelacyjnie, jej postać była bardzo żywiołowa, jednak mimo to jakoś bardziej przypasowała mi część z Katriną. Również zagrała bardzo dobrze, pierwszy raz grała z SRK, ale mam takie mieszane uczucia co do tego duetu. W części z Anushką było bardzo dużo emocji na pewno, nie wiem jakoś jej postać bardziej pokazała to uczucie, za to między SRK i Katriną nie było tak widać tej chemii niestety. 


 Soundtrack z filmu w większości bardzo mi się podoba. Najlepsza piosenka jak dla mnie to zdecydowanie "Jiya Re" z Anushką, jest rewelacyjna. "Ishq Shava" i "Challa" także genialne. Choć w "Ishq Shava" głównie refren mi się podoba. "Saans" jest bardzo ładna. Za to "Heer" mi nie przypadła do gustu. 


Samar Anand jest majorem w Armii Indyjskiej. Jest najlepszym fachowcem w rozbrajaniu bomb, a robi to bez żadnego strachu o swoje życie. Akira Rai jest filmowcem z Discovery Channel, która nie stroni od ryzykownych przygód. Pewnego razu chce nakręcić swój skok do rzeki, jednak nie idzie to po jej myśli. Będąc w pobliżu ratuje ją Samar. Oddając swoją kurtke bez rozmowy od razu odjeżdża.





Akira znajduje w kurtce dziennik, gdzie opisana jest Meera - miłość jego życia. Kiedy Akira ponownie spotyka Samara, chce zrobić o nim dokument. Mimo że on na początku jest niechętny, dziewczyna nie opuszcza go na krok. Wkrótce Samar coraz bardziej otwiera się i zaprzyjaźnia z Akirą. Dziewczyna chce rozkochać w sobie Samara, łamiąc wcześniej serca bez współczucia, w końcu sama się zakochuje. 




Kilka lat wcześniej Samar mieszka w Londynie. Pracuje dorywczo aby utrzymać siebie i swojego współlokatora. Pewnego dnia odśnieżając przed kościołem widzi piękną dziewczyne, która wzbudza jego zainteresowanie. Pracując jako kelner ponownie spotyka Meere. Jak się okazuje jest to dzień jej zaręczyn z Rogerem. Chłopak razem z nią pracuje w firmie jej ojca. Samar i Meera zaprzyjaźniają się. Samar ma nauczyć Meere piosenki punjabi specjalnie na urodziny jej ojca. Dziewczyna bardzo wierzy w modlitwę, wszystko zawdzięcza Bogu. Wkrótce Samar i Meera zakochują się w sobie.



















 Piosenki:

1."Jiya Re"
2."Challa"
3."Ishq Shava"
4."Heer"
5."Saans"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz