sobota, 3 grudnia 2016

Baabul

Reżyseria - Ravi Chopra
Produkcja - B.R. Chopra
Muzyka - Aadesh Shrivastav

Balraj Kapoor - Amitabh Bachchan
Malvika Talwar - Rani Mukherje
Shobhana Kapoor - Hema Malini
Avinash Kapoor -Salman Khan
Rajat Verma - John Abraham
Balwant Kapoor - Om Puri
ojciec Malviki - Sharat Saxena











Baabul - dramat wydany 8 grudnia 2006 roku. Film jest naprawdę świetny. Obejrzałam go bo wiele osób go bardzo ceniło, a sami aktorzy mnie za bardzo nie przekonywali, bo niestety nie jestem wielką fanką Rani czy Salmana więc odkładałam ten film. Jednak naprawdę warto było go obejrzeć, jest piękny i bardzo wzruszający. 


Nie spodziewałam się takiego dobrego filmu. Obsada także spisała się znakomicie. Amitabh jak zawsze genialny, bardzo mi się podobała jego postać. Rani także świetna, nie zważając na żaden gatunek filmu zawsze jest genialna, chyba przyznacie. Salman troszeńkę podenerwował, ale tak to było dobrze. Z Hemą dawno nie oglądałam żadnego filmu, fajnie było ją znów zobaczyć. John także był świetny. Byłam bardzo ciekawa duetu John Rani, ale mnie miło zaskoczyli. 


Muzyka aż tak bardzo mi nie wpadła do ucha. Jest kilka bardzo ładnych piosenek, ale nic takiego specjalnego. 



Avinash jest jedynakiem, pochodzi z bogatej i szczęśliwej rodziny. Po 7 latach wraca z Ameryki do domu. Rodzice Balraj i Shobhana są przeszczęśliwi. Po powrocie ojciec od razu przekazuje mu swoją firmę. Kiedy razem spędzają czas na golfie, Avinash zauważa piękną malarkę.



Jest nią Mili, dziewczyna jednak nie interesuje się bogaczami. Przyjacielem Mili jest Rajat, który potajemnie kocha się w niej. Avinash postanawia udawać chłopaka pochodzącego z biednej rodziny. Zaczynają się spotykać i szybko zakochują się w sobie. Jednak wkrótce Mili odkrywa że Avinash ją okłamuje. Po wielu staraniach Avinasha w końcu Mili wybacza mu. Niebawem biorą ślub i doczekują się dziecka. Rajat postanawia zniknąć z życia Mili i wyjeżdża.






Wszystko wydaje się być idealnie. Jednak wkrótce dochodzi do wypadku który rujnuje na zawsze życie rodziny.











Piosenki:
1.Kehta Hai Baabul
2.Come On Come On
3.Keh Reha Hai
4.Baawri Piya Ki
5.Gaa Re Mann
6.Har Manzar
7.Bebasi Dard Ka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz