sobota, 3 grudnia 2016

Happy Ending

Reżyseria -  Raj Nidimoru and Krishna D.K
Produkcja -Saif Ali Khan, Dinesh Vijan, Sunil Lulla
Muzyka - Sachin-Jigar


Yudi Jaitely/Yogi - Saif Ali Khan
Aanchal Reddy - Ileana D'Cruz
Armaan - Govinda
Vishakha - Kalki Koechlin
Montu - Ranvir Shorey
Divya - Preity Zinta - występ specjalny
Kareena Kapoor - występ specjalny 







Happy Ending - komedia romantyczna wydana 21 listopada 2014 roku. Film zachęcił mnie obsadą i przyznam że promocja zrobiła swoje, fabuła także wydawała się być ciekawa. Po obejrzeniu szczerze mówiąc nie jestem niczym zaskoczona, no może poza tym że film jest bardziej "amerykański". Gdyby nie piosenki i aktorzy nie byłoby żadnego podobieństwa z bollywood. To po prostu taka typowa amerykańska lekka komedyjka, bez niczego specjalnego tak naprawdę. Jak dla mnie do obejrzenia na raz.


 Jednakże film przyjemnie się ogląda jest w nim duża dawka humoru i świetna gra aktorska. W filmie zagościły dwie gwiazdy - Preity Zinta i Kareena Kapoor, co zdecydowanie jest na korzyść filmu. Szczególnie zadowoleni byli fani duetu Saif-Preity w tym ja. Są świetną parą aktorską, bardzo fajnie było znów ich zobaczyć razem na ekranie. 



 Aktorzy spisali się znakomicie. Saif zawsze lepiej wypadał bynajmniej jak dla mnie w komediach niż w filmach akcji. Byłam ciekawa jak wypadnie razem z Ileaną na ekranie i wyszło pozytywnie. Ileana jest bardzo dobrą aktorką, choć nie miałam okazji jeszcze zobaczyć jej w bardziej wymagającej roli, ale tutaj podobała mi się jej postać. Kalki zagrała rewelacyjnie. Choć widziałam ją wcześniej tylko w "Yech Jawaani Hai Deewani", od razu widać że potrafi grać. Jej postać była lekko denerwująca, ale Kalki odegrała ją wspaniale. Szczerze mówiąc chyba to ona zagrała najlepiej z całej tej obsady. 


Soundtrack z filmu jest dla mnie taki sobie. Niby nic specjalnego a jednak jest kilka ładnych wolnych piosenek. 


Yudi jest pisarzem, który 5 lat temu napisał swoją ostatnią książkę na wielką skale. Dotąd nie napisał nic dobrego. W Los Angeles jest znany jako kobieciarz, lubiący spędzać czas imprezując ze swoim żonatym przyjacielem, a także z licznych afer.  W końcu zaczynają kończyć mu się pieniądze, a jego miejsce zajmuje inna pisarka z Mumbaju Aanchal. 



Dodatkowych problemów przysparza mu nachalna Vishakha, jedna z jego dziewczyn. Yudi brakuje weny do pisania, a ma coraz mniej czasu. Próbuje też swoim urokiem urzec Aanchal oczywiście ze swoimi celami, jednak dziewczyna jest nieugięta i tak samo jak on unika wszelkich zobowiązań. Mimo to zgadza się pomóc mu przy pisaniu.





Wyruszają na wspólny wypad do San Francisco. Tam sprawy komplikują się.






Piosenki:
1."Paaji Tussi Such a Pussy Cat"
2."G Phaad Ke"
3."Jaise Mera Tu"
4."Mileya Mileya"
5."Khamma Ghani"
6."Haseena Tu Kameena Mein"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz