sobota, 3 grudnia 2016

Life in a... Metro

Reżyseria - Anurag Basu
Produkcja - Anurag Basu
Muzyka - Pritam


Amol - Dharmendra
Shivani - Nafisa Ali
Shikha - Shilpa Shetty
Akash - Shiney Ahuja
Ranjeet - Kay Kay Menon
Neha - Kangana Ranaut
Rahul - Sharman Joshi
Shruti - Konkona Sen Sharma
Monty - Irrfan Khan








Life in a... Metro (Życie w Metropolii) - dramat wydany 11 maja 2007 roku. O filmie wcześniej słyszałam same pochlebne opinie, jednak sama historia poruszona w filmie zachęciła mnie tak samo bardzo. I nie rozczarowałam się, film jest naprawdę świetny. Bardzo dobrze pokazane historie przeplatające się ze sobą, problemy, dylematy, miłość, rozstania, zdrady, przemyślenia - każdy w tym może coś znaleźć podobnego. Są to historie ludzi z którymi można się urzeczywistnić, które mogą zdarzyć się każdemu.
W odróżnieniu od innych bollywoodzkich filmów "Life in a.. Metro" różni się tym że nie ma w nim piosenek. Jednak szczerze mówiąc film tak wciąga że nie jest to żadnym problemem, nawet się tego nie zauważy. 


 Obsada jest bardzo dobrze dobrana. Dawno nie oglądałam nic z Shilpą, miło było znów ją zobaczyć na ekranie, zagrała jak zawsze świetnie. Z Kay Kay Menon był to dopiero mój drugi film i jak na razie mam co do niego mieszane uczucia, jest na pewno dobrym aktorem ale no jakoś go za bardzo nie polubiłam. Shiney także zagrał świetnie, choć przyznam że nie poznałam go, jeśli kojarzycie to zagrał mały epizod w "Fanaa". Konkona i Irrfan razem byli genialni, można było paść ze śmiechu. Niewiele też filmów oglądałam z Kanganą, gdyż jakoś nie mogłam się do niej przekonać po "Shotout at Wadala", jednak tu było dobrze. Może kiedyś zdecyduje się na jakiś inny film z tą aktorką, gdzie będzie miała większą role. Dużo dobrego słyszałam o "Quene", więc może może


Shikha i Ranjeet są małżeństwem od 8 lat, mają 6-letnią córeczkę. Ze względu na męża Shikha rzuciła prace oraz edukacje aby zająć się domem i ich córką. Jednak mąż nie poświęca jej czasu, jest stale zajęty pracą. Shikha kocha męża, jednak obydwoje stale się kłócą, nie ma między nimi namiętności ani miłości jak kiedyś. Ranjeet od dawna ma romans ze swoją asystentką Neha. W Nehy zakochany jest jej kolega z pracy Rahul. 


Shikha przez przypadek poznaje Akasha, aktora grającego w swoich własnych małych sztukach. Wkrótce los znów ich ze sobą styka. Zaprzyjaźniają się ze sobą i zaczynają się częściej spotykać. Wkrótce między nimi zaczyna rodzić się uczucie.



Shruti jest siostrą Shikhi a jednocześnie współlokatorką Nehy. Dziewczyna jest zdesperowaną singielką która chce wyjść w końcu za mąż. Umawia się na wiele randek aby znaleźć tego właściwego. Na jednej z nich poznaje Montu, jednak mimo że ona mu się podoba on jej nie przypada do gustu. Shruti i Montu postanawiają się tylko przyjaźnić. On wkrótce znajduje dziewczynę z którą chce się ożenić.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz