sobota, 3 grudnia 2016

36 China Town

Reżyseria - Abbas-Mustan
Produkcja - Subhash Ghai
Muzyka - Himesh Reshammiya

Inspektor Karan - Akshaye Khanna
Raj Malhotra - Shahid Kapoor
Priya - Kareena Kapoor
Sonia Chang - Isha Koppikar
Rocky - Upen Patel
Natwar - Paresh Rawal
Gracy - Payal Rohatgi
KK - Johny Lever
Ruby - Tanaaz Currim
Lobo - Dinyar Contractor
pani Lobo - Roshan Tirandaaz
Simran - Sambhavna Seth
Rosy - Preeti Puri
Tanushree Dutta - występ specjalny w piosence "Jab Kabhie"
Priyanka Chopra - występ specjalny 


36 China Town - komedia, kryminał, wydany 5 maja 2006 roku. Film na pewno bardzo zabawny, fabuła też dobra. Naprawdę nie domyślałam się kto popełnił tą tytułową zbrodnię, więc film na pewno nie jest przewidywalny za co duży plus. Jednak najlepiej mi się oglądało sceny ze Shahidem i Kareeną, no i jeszcze z Akshaye i Pareshem, reszta tak jakoś mi się dłużyła. Postać Rockiego mnie trochę denerwowała. Nie poznałam w ogóle na początku Ishy, chociaż szkoda że więcej scen z nią nie było. Zawiodłam się na występie gościnnym Tanushree, no nie doczytałam że wystąpi w piosence (która mi się nie podobała), nie doczytałam też że Priyanka będzie miała gościnny występ. Także była to miła niespodzianka, bardzo fajna scena z nią była. 


Aktorzy spisali się dobrze. Mało filmów oglądam z Akshaye, ale fajny z niego aktor. Tu zagrał bardzo dobrze. Shahid zagrał dobrze, choć myślę, że z każdym filmem jest co raz lepiej z jego grą aktorską. No z resztą udowodnił to teraz w "Haider". Jednak wypadł dobrze, tak samo jak Kareena. Bardzo się cieszę że grał tu Paresh, uwielbiam tego aktora. Jet bardzo zabawny. Johny może ma jakieś zabawne momenty, ale czasami jest bardzo irytujący. 


Muzyka to nic specjalnego. I szczerze to zapamiętałam tylko dwie piosenki z filmu "24x7 I Think of You" i "Jab Kabhi" a tą to tylko ze względu na Tanushree. Ta pierwsza jest bardzo fajna i mi się podoba właśnie najbardziej całego soundtracku. 



 Multimilionerka Sonia Chang mieszka w ogromnej posiadłości 36 China Town. Pewnego dnia znika jej dwu letni synek. Sonia ogłasza że kto znajdzie jej synka otrzyma nagrodę 25 lakh.

Priya uciekła z domu. Chce sama znaleźć mieszkanie i samodzielnie się utrzymywać. Raj marzy aby zostać aktorem w Bollywood, jednak też potrzebuje na to pieniędzy. Poznają się przez pewne dziecko. Priya widząc ogłoszenie w gazecie od Soni Chang postanawia oddać dziecko i w ten sposób uzyskać pieniądze. Jednak Raj również żąda swojej części. Razem postanawiają odwieść dziecko na Goa. W czasie podróży Raj zakochuje się w Priyi.  




W nocy kiedy Raj i Priya docierają do Goa, w posiadłości zastają zwłoki milionerki Sonii Chang. Przerażeni uciekają z posesji. Sprawą zabójstwa Sonii zajmuje się Inspektor Karan. A jego głównymi podejrzanymi są Raj i Priya. Niestety wszystko działa na ich nie korzyść.






Piosenki:

1."Aashiqui Meri"
2."Jab Kabhi"
3."Dil Tumhare Bina"
4."24x7 I Think of You"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz