sobota, 3 grudnia 2016

Happy New Year

Reżyseria - Farah Khan
Produkcja - Gauri Khan
Muzyka - Vishal - Shekhar

Chandra Mohan Sharma "Charlie" - Shah Rukh Khan
Mohini Joshi - Deepika Padukone
Nandu Bhide / Vicky Grover - Abhishek Bachchan
Temhton Irani "Tammy" - Boman Irani
Jagmohan Prakash "Jag" - Sonu Sood
Rohan Singh - Vivaan Shah
Charan Grover - Jackie Shroff








Happy New Year - komedia, film akcji, wydany 24 października 2014 roku. Jest to powrót SRK i Farah, a także trzeci film duetu SRK - Deepika. Jest to jeden z najbardziej wyczekiwanych filmów roku, też bardzo na niego czekałam, jednak powiem szczerze że oczekiwałam czegoś lepszego po tym filmie. Oczywiście jest naprawdę bardzo zabawny, film jest na wysokim poziomie, no i trzeba przyznać że obsada została idealnie dobrana. Całość wyszła bardzo dobrze, jednak czegoś mi w nim zabrakło. Głównym tematem filmu jest kradzież, dlatego wątek miłosny stanowi raczej tło. Ale przyznam że nie odczułam tego tak bardzo. Wszystko zostało dopracowane i całość wyszła bardzo dobrze. 


Aktorzy spisali się znakomicie. SRK jak zawsze niepowtarzalny. Deepika także świetnie zagrała. Pokazała bardzo dobry taniec w "Lovely", jej postać była bardzo zabawna.  Reszta obsady fantastyczna. Boman mega zabawny, naprawdę spisał się rewelacyjnie. Od pewnego czasu coś mnie Sonu denerwował w filmach, ale teraz na szczęście nic takiego nie było, też świetny był. 


To mój pierwszy film z Vivaanem. Choć ma krótką filmografię, no ale jest jeszcze młody, więc karierę może zrobić to także bardzo podobała mi się jego gra. Zagrał bardzo dobrze. Przy scenach z nauką tańca po prostu padałam ze śmiechu, cała czwórka spisała się na medal. No i Jackie został jeszcze. No ale to również aktor który nigdy nie zawodzi, spisał się świetnie jako czarny charakter.


Soundtrack z filmu jest jak dla mnie dość zróżnicowany. Jest kilka świetnych piosenek i kilka takich które no.. nie podobają mi się po prostu. Chociaż muszę powiedzieć że jak oglądałam pierwszy raz film, to spodobała mi się tylko "India Waale", więc jeśli chodzi o muzykę to w tamtym momencie byłam trochę zawiedziona. Jednak po paru dniach chciałam jeszcze raz przesłuchać i wyszło teraz tak że non stop słucham "Lovely" i "Manwa Laage". "Lovely" naprawdę świetna piosenka, strasznie mi się spodobała. Deepika super tańczy. "India Waale" także bardzo dobra piosenka, szybko wchodzi do głowy, uwielbiam w niej ten fragment z SRK i Deepiką. 


"Manwa Laage" śliczna piosenka, bardzo zabawna. Bardzo mi się podoba. "Nonsense Ki Night" ta piosenka też szybko wchodzi do głowy, bardzo podoba mi się muzyka, świena, ale nie podoba mi się w niej taniec. "Satakli" też śmieszna piosenka, jednak nie przypadła mi do gustu. "Dance Like A Chammiya" fajna piosenka, ale nie jedna z lepszych z filmu jak dla mnie. "World Dance Medley" taka już jakby zbieranina tych wszystkich piosenek, ale jest świetna, naprawdę ma bardzo ładny początek, a dalej też coraz lepiej. 


Charlie jest wojownikiem z ulicy. Od 8 lat marzy o zemście na Charanie Grover, który oszukując jego ojca, skazał go na więzienie za kradzież diamentów Shalimar. Charlie dowiaduje się że diamenty zostaną przewiezione do hotelu the Atlantis Palm. Postanawia ukraść diamenty, ale nie sam lecz z drużyną.


Pierwszym członkiem drużyny jest Jag. Który pracuje przy produkcjach filmów i który nie radzi sobie z napadami złości.  Jako drugi dołącza Tammy. Biegacz, cierpiący na napady padaczki. Tammy był kiedyś przyjacielem ojca Charliego.


Trzecim w zespole jest Rohan, bratanek Jaga. Chłopak jest także hakerem. Rohan dowiaduje się że tylko jedna osoba ma stały dostęp do skarbca, a jest nią Vicky Grover, syn Charana. Cała trójka postanawia przekonać do swojego planu Nandu Bhide, który wygląda identycznie jak syn Charana. 

Jednak wstęp do pewnych miejsc mają tylko uczestnicy konkursu tanecznego the world dance championship (WDC). Drużyna z racji tego że nie potrafią tańczyć, zatrudnia wielu nauczycieli tańca. Jednak to nic nie pomaga. W końcu Nandu wpada na pomysł, aby poznać Charliego z tancerką Mohini.

  






Mimo że na początku Mohini nie była chętna pomóc ostatecznie zgadza się uczyć ich tańca. Jednak postanawiają ukryć prawdę przed Mohini. A w tym samym czasie ona i Charlie zaczynają się do siebie zbliżać. 





W eliminacjach udaje im się wygrać, mimo że wszyscy uważają że nie potrafią tańczyć. W Dubai wszystkie drużyny razem z Groverem są wrogo nastawione do drużyny z Indii za ich słabe umiejętności taneczne. Wkrótce Charlie dowiaduje się co stało się z jego ojcem, a na dodatek Mohini odkrywa całą prawdę.







Piosenki:

1.Lovely
2.Manwa Laage
3.Dance Like A Chammiya
4.Nonsense Ki Night
5.India Waale
6.Satakli
7.Sharabi
8.World Dance Medley





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz