sobota, 3 grudnia 2016

Maine Pyaar Kyun Kiya

Reżyseria - David Dhawan
Produkcja - Sohail Khan, Dhillin Mehta
Muzyka - Himesh Reshammiya

Dr. Samir Malhotra - Salman Khan
Naina - Sushmita Sen
Sonia - Katrina Kaif
Pyare - Sohail Khan
matka Samira - Beena Kak
Vicky - Arshad Warsi
dziewczyna Vickiego - Isha Koppikar
Thapa - Rajpal Yadav
Dolly - Dolly Bindra
Arbaaz Khan - występ specjalny





Maine Pyaar Kyun Kiya? "Dlaczego się zakochałem?" - komedia bollywoodzka, wydana 15 lipca 2005 roku. Bardzo chciałam obejrzeć ten film ze względu na naprawdę fajną obsadę, piosenki "Laga Prem Rog" "Just Chill"(słyszałam tylko ich zapowiedzi ale mi się bardzo spodobały) i wydawało mi się że będzie to dobra komedia. A tu jednak trochę się zawiodłam. Film był zabawny, ale czasami to można pośmiać się z tej głupoty. Były momenty bardzo sztuczne, niektóre sytuacje naprawdę głupie. Ale myślę że największym błędem w filmie jest niepokazanie miłości głównego bohatera do Nainy, która wzięła się z powietrza. 



 Salman nie wyszedł źle, jako że w swoich wcześniejszych produkcjach jego role bywały denerwujące, tu na szczęście tak za bardzo nie było. Tylko niektóre momenty, ale ogólnie wyszło dobrze. Bardzo lubię Sushmite, bardzo dobrze gra i tu było tak samo. Za to Katrina, do której jakiś czas temu się w końcu przekonałam, bardzo mnie denerwowała w niektórych momentach. Jednak Katrina trzeba przyznać że w starszych produkcjach taka niestety bywała w swoich rolach, teraz gra świetnie. Można powiedzieć że jest naprawdę bardzo dobrą aktorką. Sohail za to nadrabiał za Salmana i też mnie często denerwował. Jego zachowanie momentami....Beena Kak(matka Samira) była rewelacyjna, można było się z niej nieźle naśmiać.


 Soundtrack z filmu jest dla mnie mieszany. Jest kilka świetnych piosenek i kilka takich sobie. Zdecydowanie uwielbiam "Laga Prem Rog" i "Just Chill". "Laga Prem Rog" jest naprawdę śliczna, a Sushmita w niej świetnie tańczy :) "Just Chill" znowuż bardziej taneczna, ale szybko wpada do ucha. "Teri Meri Love Story" i "Sajan Tumse Pyar" też były nawet okej. Za to  "Dil Di Nazar" już nie dla mnie.




 Samir jest lekarzem, który uwielbia uwodzić swoje pacjentki. Jednak każdej kobiecie wmawia że jest żonaty, aby nie wplątać się w związek. Jednak jedna z jego partnerek Sonia, próbami samobójczymi stara się nie dopuścić do odejścia Samira, a także wymusza poznanie jego żony. Za każdym razem z pomocą Soni przychodzi jej sąsiad Pyare. 




Pielęgniarka Samira - Naina od lat zajmuje się jego sprawami, kryje go, pomaga, gdyż sama od lat skrycie się w nim kocha. Samir prosi Naine aby udawała jego żonę. Początkowo się nie zgadza, ale ostatecznie Samir ją przekonuje. Chłopak stara się pokazać Sonii jak zła jest jego żona. 










 Piosenki:
1.Ishq Chunariya 
2.Teri Meri Love Story
3.Just Chill  
4.Laga Prem Rog
5.Dil Dil Nazar  
6.Sajan Tumse Pyar  
7.Ye Ladki  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz