niedziela, 10 lipca 2016

Ishkq In Paris



Reżyseria - Prem Raj
Produkcja - Preity Zinta, Neelu Zinta
Muzyka - Sajid-wajid
Ishkq Marie Elise - Preity Zinta
Akash - Rhehan Malliek
Marie Elise - Isabelle Adjani
Karan - Sanjay Lafont
Chunky Pandey - występ gościnny
Salman Khan - występ specjalny w piosence " Kudiye Di Kurti"


Ishkq In Paris - romans, wydany 24 maja 2013 roku. Film ten jest powrotem Preity Zinty na wielki ekran. Ostatni film w jakim zagrała to Heroes z 2008 roku, po tym w 2009 miała specjalny występ w  Main Aurr Mrs Khanna. Bardzo się cieszę z powrotu bo Preity jest jedną z moich ulubionych aktorek. Bardzo mnie zaskoczyła co prawda ze swoją zmianą wyglądu, no ale mam nadzieje że się przyzwyczaję - zresztą tak jak inni. Preity była świetna w filmie. Byłam bardzo ciekawa Rhehana, myślałam że będzie trochę sztywno grał, ale nie było tak źle. Stworzyli razem nawet udany duet.
 Mi osobiście film się bardzo podobał. Dużym plusem był też ten klimat i wspaniałe widoki Paryża. Cudo. Historia niby nic specjalnego, ale się nie nudziłam, a to najważniejsze. Było też mnóstwo humoru.Mimo to film okazał się klapą, co jest dla mnie nie małym zaskoczeniem.  
Muzyka z filmu co prawda mogła by być lepsza. Najbardziej podoba mi się It's All About The Night. Reszta piosenek już takie średnie. Jaane Bhi De ma ewentualnie ładne video, sama piosenka bez szału.
Ishkq jest pół hinduską pół francuską mieszkającą w Paryżu. Zajmuje się fotografią, jest niezależną dziewczyną z zasadami m.in. żadnej miłości. Akash jest biznesmenem, hindusem mieszkającym w Delhi. Jednak lubi się zabawiać na imprezach. Pewnego razu gdy ze służbowego spotkania musi się udać do Paryża, poznaje Ishkq. Zaprzyjaźniają się. Postanawiają spędzić całą noc na imprezowaniu. A następnego dnia, kiedy Akash wyjedzie mają już nigdy więcej się nie spotkać.



 Jednak los sprawia ze ta dwójka spotyka się ponownie. Tym razem Akash zakochuje się w Ishkq. Jednak ona nie wierząc w miłość, po trudnej przeszłości, odtrąca go.


 Piosenki:
1."It's All About The Night"
2."Kudiye Di Kurti"
3."Jaane Bhi De"
4."Teri Choodiyan Da Crazy Crazy Sound"


1 komentarz:

  1. "Ishkq In Paris" - pamiętam jeszcze, jak nie mogłam doczekać się premiery tego filmu, która była przekładana w nieskończoność! :/ Ale wreszcie się doczekałam i mogłam z radością przetłumaczyć napisy! :) Mnie film bardzo się podobał, bo Preity, którą wręcz ubóstwiam. :P Fakt, miał kilka mankamentów (mama Ishkq, postać Akasha, grana przez pana Rhehana Malika), ale wszystko poza tym było git! I też Paryż! <3 Według mnie Preity postarała się i pokazała nam nieco inny Paryż, niż zawsze (opórcz wieży Eiffla). Soundtrack również bardzo mi się podobał! Lubię sobie do niego czasami wracać. :) Miło mi, że Tobie film się podobał. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń