sobota, 3 grudnia 2016

Housefull 2

Reżyseria - Sajid Khan
Produkcja - Sajid Nadiadwala
Muzyka - Sajid-Wajid


Sunny - Akshay Kumar
Heena - Asin
Max - John Abraham
Bobby - Jacqueline Fernandez
Jolly - Ritesh Desmukh
Jelo - Zarine Khan
Jai Babani - Shreyas Talpade
Parul Patel - Shazahn Padamsee
Chintu Kapoor - Rishi Kapoor
Dabboo Kapoor - Randhir Kapoor
Batuk Patel - Boman Irani
Aakhri Pasta - Chunky Pundey
Mithai Patil - Johnny Lever
Malaika Arora Khan - występ gościnny



 Housefull 2: The Dirty Dozen - komedia romantyczna, wydana 6 kwietnia 2012 roku. Kiedy za pierwszym razem, oglądałam Housefull 2, to przyznam szczerze że nie dotrwałam nawet do połowy filmu. A że niedługo ma wyjść trzecia część serii, to pomyślałam, że może warto dać mu drugą szansę. I niestety, wciąż nie mogę przekonać się do tego filmu. Strasznie mi się dłużył, starałam się tylko wytrwać do końca. Tak jak bardzo podoba mi się pierwsza część, tak druga już nie bardzo. W pierwszej co chwile padałam ze śmiechu, a tutaj było o wiele mniej zabawnych scen, a jeśli już były to jakieś takie wymuszone.



 Początek jedynie mi się podobał, kiedy bohaterki nie były zbyt przychylne do wybranków swoich ojców. Film zapowiadał się dobrze, świetna obsada i Soundtrack. Jeszcze przed obejrzeniem filmu, bardzo spodobała mi się piosenka "Right Now" i do tej pory, często jej słucham. Ale sam film nie przypadł mi do gustu, za mało humoru, było dużo scen które mi się ciągnęły, a fabuła była strasznie zakręcona. Do Housefull wracam bardzo często, ale do drugiej części nie mam najmniejszej chęci wracać. Trzecią część serii, na pewno obejrzę, tak z ciekawości(również z powodu Abhisheka), ale jeśli będzie taka jak druga, to mam nadzieję że kolejna już nie powstanie. Może komuś jednak się podobała, ale mi osobiście jednak nie bardzo.:)


Obsada spisała się dobrze. Akshay i Ritesh bardzo dobrze odegrali swoje role, John również, ale jego postać była czasem lekko irytująca. Ojcowie grani m.in przez Rishi'ego, Randhira i Bomana byli genialni. Uwielbiam tych aktorów, razem z Johnnym Leverem to głównie oni wnosili humor do filmu. Asin i Jacqueline, także bardzo dobrze sobie poradziły. Od razu można było polubić ich postacie. Co do Zarine, to mam takie mieszane odczucia. Tak jak Asin, Jacqueline grały postacie z charakterkiem, tak ona wprost przeciwnie. Nie widziałam z nią innych filmów, dlatego ciężko mi ocenić jej grę, na razie myślę że po prostu taka przeciętna.


Soundtrack z filmu nawet dobry. Jak mówiłam, zdecydowanie najbardziej podoba mi się piosenka "Right Now", jest rewelacyjna, dodatkowo świetne video no i oczywiście Johnny Lever. :D Bardzo ładna jest też "Do U Know". Pozostałe takie sobie. Muzyka "Papa Toh Band Bajaye" nawet mi się podoba, ale video już tak średnio. 


Chintu i Dabboo są przyrodnimi braćmi, jednak nienawidzą siebie nawzajem. Tak samo jest z ich córkami - Heenu i Dabboo. Oboje korzystają z porad Aakhri Pasta, nie wiedząc o tym. Każdy z nich chce, aby Aakhri znalazł najbogatszego męża dla swojej córki. 

Aakhri proponuje Chintu - Jai'a, syna Babani. Jednak ten wchodzi w niemiłą dyskusje z Babani, co powoduje u niego atak serca. Kiedy Jai się o tym dowiaduje, poprzysięga zemste na Chintu. Idzie do swojego przyjaciela Jolly, syna bilionera, aby poprosił o rękę córki Chintu i zerwał zaręczyny w ostatniej chwili. Jednak Jolly odmawia, gdyż sam ma wiele kłopotów, musi przedstawić swoją dziewczynę srogiemu ojcu. Tym samym proponuje, aby Jai siegnął pomocy u Maxa. Max zgadza się, jednak ostatecznie mylą domy i znajdują się w domu Dabboo. Jolly chcąc im pomóc, prosi o pomoc Sunny'ego. Jednak że Max i Sunny, byli kiedyś najlepszymi przyjaciółmi, a obecnie są wrogami, chcą to zrobić bez ich wiedzy. 


 Obojgu ojcom, synowie przypadają do gustu. Chintu myśli, że jego córka zaręczy się z synem bilionera - Jolly(Sunny), a Dabboo, że Bobby wyjdzie również za bogacza Jolly(Max). 




 Po zaręczynach Chintu zabiera Jolly, Sunnego, Heene i Jai'a do domu ojca Jolly - J.D. Do domu J.D. przyjeżdża także jego stary zanjomy - Batuk ze swoją córką Parul. Także dziewczyna Jolly'ego, zamieszkuje w rezydencji.










 Piosenki:

1.Papa Toh Band Bajaye
2.Do U Know
3.Right Now
4.Anarkali Disco Chali



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz