sobota, 13 sierpnia 2016

Aetbaar


Reżyseria - Vikram Bhatt
Produkcja - Rajesh Shah
Muzyka - Rajesh Roshan




Dr. Ranveer Malhotra - Amitabh Bachchan
Aryan Trivedi - John Abraham
Ria Malhotra - Bipasha Basu
Sheetal Malhotra - Supriya Pilgaonkar








 Aetbaar (Zaufaj mi) - dramat/thriller, wydany 23 stycznia 2004 roku. Drugi film duetu John-Bipasha, pierwszy dla przypomnienia to "Jism". Aetbaar jest oparty na pewnym filmie, może niektórzy się domyślają o jaki film chodzi. Otóż "Strach" z 1997 o ile dobrze pamiętam z Reese Witherpsoon(nazwiska głównego bohatera nie pamiętam) jest niemalże identyczny do "Aetbaar". Możecie chociaż przeczytać fabułę, a będzie można pomyśleć że to opis "Zaufaj mi". Oglądałam "Strach", niestety parę lat temu, ale zapamiętałam niektóre sceny. Na pewno jest to dobry film ze świetną grą aktorską. Tak więc oba filmy są na równym poziomie(zwłaszcza jeśli chodzi o grę aktorską głównych boahaterów).


Jeśli chodzi o grę aktorską to zacznę od Johna bo zagrał rewelacyjnie. Naprawdę myślę że spisał się najlepiej z całej obsady, ten jego obłęd w oczach, czasami nawet przerażał. To na pewno jedna z najbardziej wymagających ról w filmografii Johna, aż dziw że nie dostał za nią żadnej nagrody :D Amitabh też genialnie zagrał, no zresztą jak to on. No ale Bipasha ...  jest dobrą aktorką, ma dużo fajnych filmów ale tutaj były czasami takie momenty z jej sztywną grą że aż momentami to ciężko się na to patrzyło. Nie wykazała się w tym filmie. Mimo że uwage skupiał raczej główny bohater, to jednak Bipasha mogła na pewno dać z siebie trochę więcej. 


Jeśli chodzi o muzykę to według mnie nic specjalnego. Jedynie piosenki  "Chhodo Chhodo" da się posłuchać i ewentualna "Aetbaar". Mimo że reszta jest dla mnie okropna to uwielbiam instrumentalną wersję "The Feel Of Aetbaar". Dla mnie jest ona przepiękna.


Doktor Ranveer Malhotra jest nadopiekuńczy w stosunku do swojej córki Rii. Pewnego dnia występuje mały incydent, w którym uczestniczy Aryan. Chłopak wydaje się być zaintrygowany dziewczyną. Oboje spotykają się ponownie ale nie przez przypadek na dyskotece. Aryan coraz częściej wkrada się w życie Rii. 





Wkrótce zaczynają się ze sobą spotykać. Aryan ukrywając prawdziwe oblicze rozkochuje w sobie Rie. Kiedy tajemne spotkania wychodzą na jaw, rodzice Rii chcą poznać Aryana. Jedynie ojciec dziewczyny, jest przekonany że Aryan coś ukrywa.






Kiedy Ria nagle znika i wyjeżdża z rodzicami na wakacje, Aryan wpada w szał i natychmiast ją odnajduje. Ojciec Rii dowiaduje się o makabrycznej przeszłości Aryana i zakazuje mu spotykania się z córką. Jednak bez skutku. 






Piosenki:
1."Tum Mujhe Bas Yun Hi"
2."Jeena Hai Kis Liye"
3."Chhodo Chhodo"
4."Aetbaar"
5."The Feel Of Aetbaar" instrumental



3 komentarze:

  1. Mam mieszane uczucia, co do tego filmu. Fabuła całkiem niezła, John i Amitabh wypadli świetnie. Jednak do Bipashy, jako aktorki, nie mogę się przekonać. Nie wiem dlaczego. Soundtrack też nie powalił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bipasha i John - dwójka aktorów, których nigdy nie polubię, dlatego też raczej po film nie sięgnę... chyba że kiedyś przypadkiem wpadnie mi w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam, ale tak dawno temu, że dosłownie nic nie pamiętam. Nawet tego jaką tajemnicę skrywa tu bohater Johna, a to mówi wszystko. Zresztą nie lubię ani jego, ani Bipashy. Raczej nic nie zmusi mnie do powtórki filmu. :)

    OdpowiedzUsuń