sobota, 13 sierpnia 2016

2 States


Reżyseria - Abhishek Verman
Produkcja - Sajid Nadiadwala, Karan Johar
Muzyka - Shankar-Ehsaan-Loy




Krish Malhotra - Arjun Kapoor
Ananya Swaminathan - Alia Bhatt
Kavita Malhotra matka Krisha - Amrita Singh
Vikram Malhotra ojciec Krisha - Ronit Roy
Radha Swaminathan matka Ananyi - Revathy
Shiv Swaminathan ojciec Ananyi - Shiv Kumar Subramaniam
Shipra Mehra ciotka Krisha - Achint Kaur




2 States - komedia i dramat romantyczny, wydany 18 kwietnia 2014 roku. Film jest oparty na powieści Chetan Bhagat - "2 States: The Story of My Marriage". Powieść była oparta na prawdziwych zdarzeniach. Jako że był to mój pierwszy film z Arjunem to powiem że zrobił na mnie dobre wrażenie, zagrał bardzo dobrze i przy okazji dodam że dobrze tańczy. Jeśli chodzi o Alię to jest to mój drugi film z nią i powiem szczerze że aktorsko jest zupełnie inaczej niż w "SOTY", oczywiście w pozytywnym znaczeniu. Słyszałam wcześniej pozytywne opinie o niej w "Highway", przyznam się że jeszcze nie oglądałam tego filmu, ale na pewno kiedyś nadrobię. 


Myślę że film został bardzo dobrze dopracowany. Początek jest bardzo szybki, główni bohaterowie poznają się, zaprzyjaźniają, zakochują, zaręczają się a to zaledwie 1/3 filmu. Później dopiero wkraczają ich rodziny i ich problemy. Bywało kilka momentów które mi się trochę dłużyły. Jednak końcówka chyba wynagradza wszystko, jest naprawdę piękna.


Alia zagrała naprawdę świetnie, jej postać nieco się różni od postaci Arjuna i to zostało naprawdę dobrze pokazane w filmie. W "SOTY" Alia grała trochę sztywno ale tutaj uwielbiam jej wszystkie miny, można się pośmiać. Na film szczerze nie czekałam.  Jednak dopiero po premierze kiedy "2 States" zaczął podbijać Boxoffice nabrałam ochoty na obejrzenie filmu, wszyscy mówili że to genialny film i tak dalej, dlatego chciałam się sama przekonać i nie żałuje film jest rewelacyjny.



Soundtrack równie bardzo dobry. Uwielbiam Offo, "Locha - E - Ulfat" i "Iski Uski". Są bardzo kolorowe, takie żywe a także wesołe. Mają bardzo fajny klimat. Z wolniejszych natomiast podoba mi się "Mast Magan". Jest bardzo ładna. 



Krish jest Pendżabczykiem, a Ananya Tamilką. Oboje poznają się na studiach w Delhi i szybko nawiązują znajomość. Wkrótce Krish zakochuje się w koleżance, ale boi się jej odtrącenia. 




Jednak Ananya wkrótce odwzajemnia jego uczucia. Zaczynają się ze sobą spotykać, a także zaręczają się




Rodzice nie popierają wyborów swoich dzieci, tym samym małżeństwa. Mimo to Ananya i Krish nie poddają się i robią wszystko by zdobyć przychylność teściów. Przy tym jednak sami zaczynają coraz mniej się rozumieć. 






Piosenki:
1."Locha - E - Ulfat"
2."Offo"
3."Mast Magan"
4."Iski Uski"
5."Chaandaniya"
6."Hullaa Re"





1 komentarz:

  1. Lubię ten film. Ogląda się go bardzo szybko, a i czas mija przy nim miło. Arjun i Alia stworzyli uroczy duet. W całokształcie produkcja jest bardzo udana, włącznie ze ścieżką dźwiękową ;)

    OdpowiedzUsuń