sobota, 3 grudnia 2016

Baaghi

Reżyseria - Sabbir Khan
Produkcja - Sajid Nadiadwala
Muzyka - Meet Bros, Amaal Mallik, Ankit Tiwari

Ronny - Tiger Shroff
Sia - Shraddha Kapoor
Raghav - Sudheer Babu
p. Khuranna - Sunil Grover











 Baaghi: A Rebel For Love  (Buntownik) - film akcji, dramat, wydany 29 kwietnia 2016 roku. Jest dużo filmów które mi się podobają, ale nieliczne które w jakiś sposób mnie urzekną oglądam ponownie. I Baaghi jest takim filmem. Oglądałam go od razu po premierze i do tej pory wróciłam do niego nie raz. Film jest rewelacyjny i na pewno często będę do niego wracać. Od początku do końca oglądałam go z zaciekawieniem i nie mogłam się od niego oderwać, tak szczerze :D Może fabuła nie jest oryginalna, a nawet trochę banalna bym powiedziała, to wcale mi to nie przeszkadzało. 


 Byłam ciekawa jak wypadnie ten duet. Bo w piosenkach jakoś mnie nie przekonywał, ale po obejrzeniu filmu, mogę powiedzieć że wypadli razem naprawdę bardzo dobrze. Poza tym bardzo podobał mi się ten motyw deszczu związany z bohaterami. Miałam wątpliwości co do Tigera. Bo po Heropanti jakoś mnie nie oczarował grą, oprócz oczywiście scen akcji i tańca. Jednak w Baaghi pokazał że umie grać i to nawet bardzo dobrze. Choć dłuższe sceny akcji, były jak dla mnie lekko przerysowane, no ale nie było źle. Shraddha zagrała rewelacyjnie. Odegrała inną postać, niż w swoich wcześniejszych filmach. Tutaj miała 'charakterek', ale jej postać była równie zabawna. 





Bardzo dobrze poradziła też sobie w scenach akcji, mimo że nie było ich za wiele i nie były jakoś szczególnie wymyślne, ale to chyba dobrze. Bardzo podobała mi się jej postać i mam nadzieję, że Shraddha będzie teraz coraz częściej odgrywać podobne role. Czarny charakter, czyli Sudheer był fenomenalny(i muszę przyznać że jest nawet bardziej przystojny od głównego boahtera). Po raz pierwszy widziałam tego aktora, ale już zdążyłam go polubić. Chciałabym go zobaczyć teraz w jakimś filmie, gdzie zagrałby główną rolę.



Soundtrack z filmu jest cudowny. Uwielbiam wszystkie piosenki. Choć najczęściej słucham Cham Cham. Ma śliczną melodie, która poza tym szybko zapada w pamięć. I do tego świetna choreografia. "Girl I Need You" również bardzo mi się podoba, ale dla mnie jest bardzo podobna do "Sab Tera". Jednak obie piosenki są śliczne i mają cudowne video. Genialną choreografię ma piosenka "Let's Talk About Love". Tak samo szybko wpada w ucho. Shraddha i Tiger zatańczyli w niej naprawdę super i świetnie się prezentowali, a szczególnie Shraddha. 



Ronny jest typem buntownika, z tego względu jego ojciec wysyła go do szkoły Guruswamy w Kerali. W czasie podróży poznaje piękną Się, która podróżuje tym samym pociągiem. Się zauważa także Raghav. Jednak ich drogi tutaj się rozchodzą.



Ronny poznaje w Kerali Raghava, jest zachwycony jego umiejętnościami walki. Wkrótce oboje ponownie spotykają Się. Ronny i Sia zaczynają się spotykać i wkrótce zakochują się w sobie. Jednak w międzyczasie Raghav prosi o rękę Sii, jej ojca. 




Kiedy ojciec Sii dowiaduje się o Ronny'm, mówi o tym Raghav'owi, który z pomocą policji wsadza Ronn'ego do aresztu. Ronny mówi o wszystkim Sii, jednak ona nie wierzy w złe zamiary swego ojca...
Parę lat później. Sia występuję w filmach. Jednak wkrótce zostaje porwana przez Raghava do Bangkoku. Ojciec Sii szuka pomocy aby uwolnić córkę, jednak nikt nie wchodzi w drogę Raghav'owi. Ostatnią szansą okazuje się być Ronny. Chłopak leci do Bangkoku i szybko odnajduje Się. Jednak daleka ucieczka jest niemożliwa.









Piosenki:

1."Cham Cham"
2."Girl I Need You"
3."Sab tera"
4."Agar Tu Hota"
5."Let's Talk About Love"





1 komentarz:

  1. Kolejny film w gronie moich ulubionych. Oglądało się świetnie! Historia, choć może nie jakaś wymyślna, to i tak ciekawa. Tiger wypadł bardzo dobrze, Shraddha również, Sudheer rewelacyjnie! Także kolejnym plusem jest obsada. No i nie można zapomnieć o ścieżce dźwiękowej, która jest fantastyczna :) Sab Tera i Cham Cham, to chyba moje ulubione piosenki :)

    OdpowiedzUsuń