sobota, 3 grudnia 2016

Roy

Reżyseria - Vikramjit Singh
Produkcja - Bhushan Kumar, Divya Khosla Kumar
Muzyka - Ankit Tiwari, Amaal Mallik

Roy - Ranbir Kapoor
Kabir Garewal - Arjun Rampal
Ayesha Aamir/Tia - Jacqueline Fernandez
Meera - Shernaz Patel
ojciec Kabira - Anupam Kher - występ specjalny
Wadia - Rajit Kapur








Roy - "thriller" romantyczny, wydany 13 lutego 2015 roku. Kiedy za pierwszym razem obejrzałam ten film, moja opinia była zupełnie inna niż teraz. Wtedy Roy kompletnie nie przypadł mi do gustu, a fabuła nudziła. Byłam totalnie rozczarowana tym filmem. Jednak niedawno postanowiłam ponownie go obejrzeć. Całkowicie zmieniła się moja opinia na temat filmu. Może wynika to z tego że wtedy niektóre sytuacje były dla mnie niejasne, a teraz są całkiem zrozumiałe, ponad to o wiele bardziej zainteresowała mnie historia. Więc tym razem fabuła bardzo mnie wciągnęła i mimo że znałam koniec filmu to do końca śledziłam losy bohaterów z wielkim zainteresowaniem. I wbrew pozorom nie zaliczyłabym tego filmu do thrillerów, nie wiem dlaczego tak zostało to przyjęte. 




Obsada spisała się rewelacyjnie. Ranbir jak zawsze zagrał bardzo dobrze, po raz kolejny pokazał że jest genialnym aktorem. Bardzo dobrze ukazał swoją postać, pomimo że była bardzo tajemnicza. Arjun Rampal również dał z siebie wszystko. Pasował do swojej roli i naprawdę świetnie odegrał swoją postać. Świetnym pomysłem było obsadzenie tej dwójki w tym filmie. Jacqueline w podwójnej roli była znakomita. Z jednej strony lekko zwariowana dziewczyna, a z drugiej powiedziałabym 'dama' z dobrego domu. Poradziła sobie wspaniale i bardzo podobał mi się jej duet zarówno z Ranbirem jak i Arjunem. 




 Muzyka z filmu to na pewno plus i to duży. Za pierwszym razem żadna piosenka nie utkwiła mi w pamięci, ale potem po wysłuchaniu ich jeszcze raz mogę stwierdzić że są świetne. Bardzo mi się podoba "Chittiyaan Kalaiyaan", jest bardzo kolorowa w porównaniu do filmu, ma taki swój fajny, miły klimat. "Boond Boond" jest bardzo ładna, wolna, ale naprawdę świetna. Strasznie podoba mi się też "Tu Hai Ki Nahi. Zapada w pamięć, śliczna piosenka. To zdecydowanie moja ulubiona piosenka z filmu. "Sooraj Dooba Hain" ta piosenka także mi się bardzo podoba. Tak więc muzyka jest jak najbardziej do przesłuchania, wspaniała. :)



Kabir jest filmowcem i scenarzystą(z licznymi romansami na koncie). Jedną ze swoich trylogii opisuje na podstawie życia i kradzieży złodzieja - Roya. Ostatnią część trylogii chce nakręcić w Malezji. Tam poznaje piękną Ayeshe, która jest również filmowcem ale z Londynu. Oboje zaprzyjaźniają się, a wkrótce zakochują się w sobie. Jednak wkrótce Ayesha zauważa że Kabir nie jest taki jak myślała i bez słowa wraca do Londynu. Kabir popada w depresje, nie będąc w stanie zakończyć filmu, wraca do Mumbaju. 









Słynny międzynarodowy złodziej Roy, dostaje nowe zlecenie. Ma ukraść drogi obraz, jednakże jest on w posiadaniu pięknej Tii.  Mieszka ona sama w wielkim dworze w Malezji. Roy postanawia zaprzyjaźnić się z dziewczyną. Kiedy dostaje dostęp do rezydencji Tii, skrada obraz i wyjeżdża, zostawiając załamaną Tie.  








 Piosenki:
1."Chittiyaan Kalaiyaan"
2."Boond Boond"
3."Sooraj Dooba Hain"
4."Yaara Re"

5."Tu Hai Ki Nahi"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz