niedziela, 10 lipca 2016

Shootout at Wadala


Reżyseria - Sanjay Gupta
Produkcja - Sanjay Gupta, Ekta Kapoor
Muzyka - Anu Malik

 Afaaque Baaghran - Anil Kapoor
 Manohar Arjun Surve / Manya Surve - John Abraham
Vidya Joshi - Kangana Ranaut
Sheikh Munir - Tusshar Kapoor
Zubair Imtiaz Haksar - Manoj Bajpai
Dilawar Imtiaz Haksar - Sonu Sood
Jackie Shroff - komisarz policji
Priyanka Chopra - występ specjalny w piosence "Babli Badmaash"
Sunny Leone - występ specjalny w piosence "Laila"
Sophie Choudry - występ specjalny w piosence "Aala Re Aala"

Shootout at Wadala - kryminał, wydany 3 maja 2013 roku. Film chciałam obejrzeć ze względu na Johna. Od początku był nawet dobry, ale gdy potem zobaczyłam ten jak dla mnie sztuczny płacz Johna odechciało mi się dalej oglądać. Mimo to obejrzałam i jakoś nie spodobał mi się ten film. John zagrał dobrze, świetna gra aktorska Anila i jako mój pierwszy film z Kanganą to powiem że równie dobrze zagrała.
Muzyka jest okropna. Żadna z piosenek mi się nie podobała. Mimo takich gwiazd jak Priyanka czy  Sunny.

 Manya jest wzorowym studentem pochodzącym z biednej rodziny. Zdanie jak najlepiej egzaminów i bycie dobrym człowiekiem jest dla niego najważniejsze. Manya ma dziewczyne - Vidye. Pewnego dnia zaprasza ją do swojego domu aby poznała jego matkę. W pewnym momencie do domu wraca jego przyszywany brat - wplątany w brudne interesy. Zaraz za nim przychodzą pewni mężczyźni domagający się zwrotu pożyczonych pieniędzy. Niestety brat Manya nie ma jak ich oddać, kiedy nieznajomi zaczynają go bić Manya postanawia pomóc bratu, ale na nieszczęście bójka kończy się zabiciem jednego z napastników.
Manya trafia do więzienia. Porzuca swoje priorytety i zaczyna się uczyć sztuki walki. Poznaje również Sheika, z którym udaje mu się uciec z więzienia.


Piosenki:
1."Yeh Junoon"
2."Aye Manya"
3."Laila"
4."Ek Din Ke Liye"
5."Babli Badmaash"
6."Goli"
7."Aala Re Aala''


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz