sobota, 9 lipca 2016

Kyon Ki

Reżyseria - Priyadarshan
Produkcja - Mukesh Talreja,Sunil Manchendra
Muzyka - Himesh Reshammiya
Anand Sharma - Salman Khan
Maya - Rimi Sen
Dr. Tanvi Khurana - Kareena Kapoor
Karan - Sunil Shetty
Dr. Namvar Singh - Om Puri
Dr. Sunil - Jackie Shroff


Kyon Ki "...bo to jest miłość" - dramat miłosny, wydany 2 listopada 2005 roku. Film porusza temat, raczej nie zbyt często stosowany w Bollywood. Jednak ostatecznie myślę, że zostało to wszystko dość dobrze ukazane. Ogółem film mi się podobał, ale nie zrobił na mnie żadnego wrażenia. Dla mnie jest to film do obejrzenia tylko na raz. Jeśli miałabym do czegoś wrócić to byłaby to historia miłości Ananda i Mayi. Ten wątek w filmie podobał mi się najbardziej. Kyon Ki jest bardzo wzruszającym filmem, wliczając w to scene końcową, która niesamowicie mnie zaskoczyła. Są też wątki komediowe, jednak nie do końca spełniają swoją role.
Aktorzy spisali się bardzo dobrze. Nawet Salman nie był irytujący, a właśnie świetnie odegrał swoją rolę. Kareena również zagrała rewelacyjnie. Rimi także. I tak szczerze to bardziej podobał mi się duet właśnie Salman-Rimi, niż Salman i Kareena.
Muzyka jest bardzo ładna. Najbardziej podoba mi się Kyon Ki Itna Pyar, również druga wersja tego utworu. To naprawdę śliczna piosenka z bardzo fajnym video. Ładne są też Dil Keh Raha Hai i Dil Ke Badle Sanam. Reszta jakoś nie szczególnie mi się podoba.
Anand Sharma trafia do szpitala psychiatrycznego, jako osoba niepoczytalna. Anand często łamie reguły, przez co ciągle jest skazywany na kary, w ten sposób poznaje lekarkę Tanvi, na której nie robi dobrego wrażenia. W szpitalu pracuje także Doktor Sunil, który rozpoznaje Ananda, jako syna swego przyjaciela. Sunil chce aby Tanvi, zmieniła stosunek do Ananda i spróbowała go zrozumieć, a także poznać jego przeszłość.




Piosenki:
1."Jhatka Maare"
2."Dil Keh Raha Hai"
3."Kyon Ki Itna Pyar"
4."Kyon Ki Itna Pyar"(II)
5."Dil Ke Badle Sanam"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz