sobota, 3 grudnia 2016

Tevar

Reżyseria - Amit Sharma
Produkcja - Boney Kapoor, Sanjay Kapoor, Sunil Lulla
Muzyka - Sajid-Wajid


Ghanshyam Shukla"Pintoo" -Arjun Kapoor
Radhika Mishra - Sonakshi Sinha
Gajendar Singh - Manoj Bajpayee
Pinky - Gunjan Malhotra
Mahender Singh - Rajesh Sharma
Kakdi - Subrat Dutta
 S.P Shukla - Raj Babbar
Shruti Haasan - wytęp specjalny w piosence "Madamiyan"




Tevar - film akcji, wydany 9 stycznia 2015 roku. Film jest remakiem filmu Telugu z 2003 roku "Okkadu" z Maheshem Babu. Tak szczerze do obejrzenia filmu zachęciły mnie zdjęcia, piosenka "Let's Celebrate" która jest świetna i Sonakshi. Film mi się podobał, był dość ciekawy, jednak fabuła na pewno nie była oryginalna. Wiem że to remake, ale ta historia kiedy zły facet zauroczy się w pięknej dziewczynie i nie przyjmuje odmowy, a jest w stanie zrobić wszystko żeby z nią być, a ona zakochuje się w kimś innym... kurcze to bardzo oklepane. 



Mimo fabuły film mi się podobał, nie był jakiś specjalny ale przyjemnie mi się go oglądało. Dużo zdziałała tutaj obsada i Soundtrack. To chyba mój trzeci film z Arjunem, ale w dwóch pozostałych miał bardzo podobną postać, tu w końcu było coś innego i wyszło świetnie. Zagrał bardzo dobrze. Z Sonakshi w sumie też trzeci, jednak najbardziej podobała mi się jej gra w Lootera i jak dotąd nic tego nie przebiło. Jej postacie są też w miarę podobne, a role nie za dużo wymagające, ale mimo to ją lubię i z chęcią obejrzałabym z nią więcej filmów, może nadejdzie taki gdzie będzie mogła bardziej się wykazać :) Manoj spisał się genialnie. Zagrał naprawdę świetnie. Oglądałam z nim wcześniej tylko Veer-Zaara, gdzie też się spisał, muszę przyznać że bardzo dobry aktor.



 Soundtrack z filmu jest świetny, naprawdę mi się podoba. Zdecydowanie najlepsza jest piosenka "Let's Celebrate", bardzo szybko zapada w pamięć "Superman" bardzo fajna i ten taniec :D świetny. "Radha Nachegi" jest też śliczna, bardzo podoba mi się też taniec, ładna jest także "Joganiyan".


Pintoo jest zawodnikiem Kabbadi, ma wziąć udział w zawodach.  Gajendar Singh to niebezpieczny mężczyzna, mający brudne interesy w polityce, a jednak sprzymierzony z policją. Zakochuje się w pięknej Radhike. Jednak dziewczyna go odrzuca. Mimo to Gajendar za wszelką cenę chce poślubić dziewczynę mimo jej woli.





Kiedy Pintoo przybywa na zawody, spotyka Radhike uciekającą przed Gajendarem. Chłopak pomaga jej w ucieczce tym samym wplątując się w niebezpieczeństwo. Pintoo zabiera Radhike do swojego domu w Agrze, chcąc ją później wysłać za granice. Ukrywając się, a tym samym poznając Radhika zakochuje się w Pintoo. Jednak Gajendar robi wszystko by znaleźć dziewczynę.









 Piosenki:
1."Superman"
2."Madamiyan"
3."Radha Nachegi"
4."Let's Celebrate"
5."Joganiyan"
6."Main Nai Jaana Pardes"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz