sobota, 3 grudnia 2016

Brothers

Reżyser - Karan Malhotra
Produkcja - Hiroo Yash Johar, Karan Johar
Muzyka - Ajay-Atul

David Fernandes - Akshay Kumar
Monty Fernandes - Sidharth Malhotra
Jenny - Jacqueline Fernandez
Gary Fernandes - Jackie Shroff
Suleiman Pasha - Ashutosh Rana
Maria Fernandes - Shefali Shah
Kareena Kapoor - występ specjalny


Brothers - dramat, film akcji wydany 14 sierpnia 2015 roku. Głównym tematem filmu są relacje między braćmi, które prowadzą do ich ostatecznej walki na ringu bokserskim. Nie przepadam za filmami z taką tematyką. Boks to raczej nie moja bajka, dlatego takie filmy dość ciężko mi się ogląda. ;) Film obejrzałam głównie ze względu na Sidhartha, którego uwielbiam. Aktorzy byli rewelacyjni, film także zrealizowany na wysokim poziomie. Jednak film oglądałam na dwie raty, nie wiem czy to dlatego że bywały ciągnące się momenty i w pewnym z nich, już nie wytrzymałam, czy dlatego że tematyka nie wzbudzała mojego zainteresowania. 



 Przy filmie trzymała mnie jednak obsada. Podobała mi się historia Akshaya i Jacqueline, stworzyli bardzo ładny duet. I zagrali świetnie. Sidharth zagrał znakomicie, z filmu na film jest coraz lepszy. Naprawdę jestem pod wrażeniem jego gry. Jackie zagrał również na poziomie. 



Soundtrack z filmu nie przypadł mi jakoś szczególnie. "Sapna Jahan" jest na pewno najlepszą piosenką z filmu. Podoba mi się ta piosenka, jest bardzo ładna. Poza tym "Mera Naam Mary" jest jeszcze taka średnia, reszta nie spodobała mi się za bardzo. 


Gary wychodzi z więzienia, a odbiera go jego młodszy syn Monty. Wykazując zainteresowanie o starszego syna, Monty robi się wściekły i zabiera ojca do ich domu.

David odciął się od rodziny i nie chcę utrzymywać z nimi kontaktu. Ułożył sobie życie, ma żonę Jenny oraz małą córeczkę. Od niedawna jest także nauczycielem. 




Wiele lat temu Gary, sprowadził do domu swojego przybranego syna Montiego. Mimo to jego żona Maria oraz mały David traktują go jak członka rodziny. Gary był alkoholikiem, podczas jednej z kłótni z żoną, Maria umiera. David jest załamany, odtrąca Montiego. Od tego czasu Monty jest pełen nienawiści do starszego brata. 



Teraz Gary chce skontaktować się ze starszym synem, jednak David nie chce go dopuścić do swojej rodziny. Niedługo po tym David traci pracę. Postanawia znów stanąć na ringu. Mimo że Jenny tego nie popiera, stara się wspierać męża. Jednak co jeśli David będzie musiał stanąć do walki z własnym bratem?







Piosenki:

1."Sapna Jahan"
2."Gaaye Jaa"
3."Mera Naam Mary"
4."Brothers Anthem"  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz