sobota, 3 grudnia 2016

Rocky Handsome

Reżyseria - Nishikant Kamat
Produkcja - John Abraham, Sunir Khetrapal
Muzyka - Sunny Bawra, Inder Bawra

Kabir "Rocky" - John Abraham
Rukshida - Shruti Haasan
Naomi - Diya Chalwad
Anna - Nathalia Kaur
Kevin - Nishikant Kamat
Dilip - Sharad Kelkar
Nora Fatehi - występ specjalny w piosence "Rock The Party"







Rocky Handsome - film akcji, wydany 25 marca 2016 roku. Film sięgnęłam głównie ze względu na Shruti, byłam bardzo ciekawa jak wypadnie w duecie z Johnem. Miałam też nadzieję że będzie miała większą role, ale niestety trochę się zawiodłam. Co do samego filmu, to uważam że jest naprawdę bardzo dobry. Choć sama nie przepadam za takim rodzajem filmów i było kilka scen które mnie nudziły, to i tak uważam że film jest na wysokim poziomie. Myślę, że nawet osobom które niezbyt przepadają za Bollywood to film z pewnością by się spodobał.


Pomimo że niektóre sceny mnie trochę wynudziły, to koniec filmu zdecydowanie to nadrobił. Był wciągający i baardzo wzruszający. Nie dało się powstrzymać łez, za co wielki plus dla filmu, a szczególnie dla Johna i małej dziewczynki. W pewnym momencie dla głównego bohatera, najważniejszą osobą staje się właśnie obca dziewczynka - Naomi. Bardzo podobały mi się ich wspólne sceny, potrafiła wywołać albo uśmiech na twarzy albo wzruszenie. 


Diya jak na swój wiek zagrała naprawdę bardzo dobrze. Jej postać nie ma łatwo w życiu, a mimo to jest bardzo pozytywną osobą, której nie można nie polubić. John był świetny, znakomicie sprawdza się w takich rolach, jednak swoją drogą i tak wolę go oglądać w komediach ;) Z Diya tworzyli naprawdę fajny zespół. To samo ze Shruti. Naprawdę jestem zawiedziona że tak mało jej było w filmie. Jednak że, z Johnem stworzyli świetny duet i z chęcią obejrzałabym ich kolejny wspólny projekt.


 soudtracku spodobały mi się dwie piosenki. Jedną jest śliczna "Rehnuma", z Johnem i Shruti i wspaniałymi widokami. Jednak moje serce podbiła "Aye Khuda", jest bardzo wzruszająca, a do tego przyczynia się też świetne video. "Titliyan" za pierwszym razem niezbyt mi się spodobała, ale po ponownym przesłuchaniu myślę że jednak nie jest taka zła, ale muzyka, bo video zupełnie mi się nie podoba. "Rock Tha Party" również tak sobie mi się spodobała. 


 Kabir przeżył w życiu wielką tragedię, od tego czasu jego życie diametralnie się zmienia. Jego jedyną przyjaciółką staje się mała sąsiadka Naomi. Dziewczynka często do niego przychodzi, kiedy jej mama - Anna nie jest w stanie się nią zająć. Anna tańczy w nocnym klubie, a ponad to jest narkomanką. 



 Policja stara się dotrzeć do Mantoo, największego handlarza narkotyków w Goa.
W międzyczasie Annie udaje się ukraść narkotyki należące do Mantoo. Ukrywa je w kamerze, która trafia do Rocky'iego. Wysłannicy Mantoo - Kevin i Luke, mają zwrócić ukradzione narkotyki. Dlatego udają się do mieszkania Anny, gdzie następnie zaczynają ją torturować. Kiedy dowiadują się o kamerze, chcą ją odzyskać, na co Rocky nie pozwala. Kevin porywa Anne i Naomi, aby je uwolnić żąda od Rocky'iego swojego towaru.







Piosenki:

1."Rehnuma"
2."Aye Khuda"
3."Titliyan"
4."Alfazon Ki Tarah"
5."Rock Tha Party"


1 komentarz:

  1. Historia sama w sobie była bardzo ciekawa, całkiem przyjemnie oglądało mi się tę produkcję. Choć troszkę mało Shruti było, liczyłam na dłuższy epizod z jej udziałem.
    Rehnuma i Aye Khuda (w duecie) to moje ulubione piosenki z tego filmu <3

    OdpowiedzUsuń