sobota, 3 grudnia 2016

Ramaiya Vastavaiya

Reżyseria - Prabhu Deva
Produkcja - Kumar Taurani
Muzyka - Sachin-Jigar

Ram - Girish Kumar
Sona - Shruti Haasan
Raghuveer - Sonu Sood
Riya - Anchal Singh
Bijlee - Paresh Ganatra
Dolly - Pankhuri Awasthi
Zamindar - Govind Namdeo
Gauri - Aarti Puri
Prabhu Deva  - występ specjalny w piosence "Jaadu Ki Jhappi"
Jacqueline Fernandez - występ specjalny w piosence "Jaadu Ki Jhappi"






Ramaiya Vastavaiya - komedia romantyczna, wydana 19 lipca 2013 roku. Zainteresowałam się filmem ze względu na Shruti, a jego liczne pozytywne recenzje, bardzo zachęciły mnie do obejrzenia tego filmu. I nie zawiodłam się. Film bardzo mi się spodobał, jest kolorowy, zabawny i ma świetny soundtrack. Dodatkowo bardzo dobrze wypadli Shruti i Girish. Seans minął mi bardzo szybko, na pewno się nie nudziłam. 


 Jak na debiut, Girish poradził sobie świetnie. Jego postać na początku trochę mnie irytowała swoim zachowaniem, ale potem jednak jakoś mnie do siebie przekonał. Tym bardziej w drugiej części filmu, kiedy tak się starał o swoją miłość. Mój drugi film ze Shruti i wciąż utwierdzam się w przekonaniu, że to naprawdę świetna aktorka. Tutaj miała na pewno większą rolę, niż w poprzednim oglądanym przeze mnie filmie. Od razu można było polubić postać Sony, Shruti świetnie ją odegrała. Sonu także odegrał bardzo dobrze swoją rolę. Ta trójka chyba poradziła sobie najlepiej, pozostała obsada jakoś chyba nie przekonała mnie do siebie. No może ewentualnie Sarfaraz Khan. Miał małą rolę, ale zagrał nawet w porządku. 



Ramaiya Vastavaiya to remake filmu Telugu "Nuvvostanante Nenoddantana". Przyznam że nie oglądałam oryginału, więc nie mogę tu niczego porównywać. Jednak o filmie Telugu, także słyszałam pozytywne opinie, więc myślę że z ciekawości również do niego zajrzę. A póki co do wersji Bollywood, jestem pewna że niebawem wrócę. :)




 Soundtrack bardzo mi się podoba, jest naprawdę ładny, kolorowy jak wspomniałam i ma piękne krajobrazy. Jedyną piosenką, która tak średnio mi się spodobała jest "Jadoo Ki Jhappi". Póki co się do niej nie przekonałam.


Raghuveer już jako dziecko, musiał sam sobie radzić, pracować na jedzenie i opiekować się młodszą siostrą Soną. Nawet kiedy Sona jest już dorosła, brat jest wobec niej bardzo troskliwy. Mimo że nie żyją w dostatku, dla siebie są wszystkim. Pewnego dnia Sona, wyjeżdża na ślub przyjaciółki Riy. Tam spotyka Ram'a, bogatego i zwariowanego hindusa, mieszkającego na co dzień w Australii, a który przyjechał na ślub kuzynki. 




Sona na początku nie przepada za Ram'em, Jednak przekonuje się że nie jest tak zły, jak myślała. Wkrótce zakochują się w sobie, jednak rodzina Ram'a nie zgadza się na ich związek. 








Po zniewadze ze strony rodziny Ram'a ,Raghuveer zabiera Sone do domu. Jednak Ram podąża w ślady za ukochaną. A zdobycie zgody Raghuveera na ślub, okazuje się być nie małym wyzwaniem.








 Piosenki:

1."Hip Hop Pammi"
2."Rang Jo Lagyo"
3."Jeene Laga Hoon"
4."Bairiyaa"
5."Jadoo Ki Jhappi"
6."Peecha Chhute"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz