sobota, 3 grudnia 2016

Bullett Raja

Reżyseria -  Tigmanshu Dhulia
Produkcja - Rahul Mittra, Nitin Tej Ahuja, Tigmanshu Dhulia
Muzyka - Sajid-Wajid

Raja Mishra - Saif Ali Khan
Rudra Tripathi - Jimmy Shergill
Mitali - Sonakshi Sinha
Lallan - Chunky Pandey
Sumer Yadav - Ravi Kishan
Bajaj - Gulshan Grover
Ram Babu Shukla - Raj Babbar
Arun Singh Munna - Vidyut Jamwal
Shirivastavji - Vipin Sharma
Mahi Gill - występ specjalny w piosence "Don't Touch My Body"





Bullett Raja -  film akcji, wydany 29 listopada 2013 roku. Cóż film obejrzałam głównie ze względu na Sonakshi, niestety się zawiodłam. Film mi się dłużył, fabuła nie wciągała. Saifa wolę w komediach, w takich rolach jakoś mi nie pasuje. No i rola Sonakshi była bardzo ograniczona. Miałam wrażenie jakby twórcy po prostu na siłę musieli wcisnąć bohaterkę, żeby mieć dziewczynę do piosenek. To był jak dla mnie ten największy minus filmu. Chociaż są też osoby które gustują w takich filmach i im się akurat może spodobać. 



 Saif zagrał w porządku, ale jak wspominałam najlepiej mu idą role komediowe. Jak dla mnie Saif w takich rolach jest bardzo podobny, czyli jakby w Bullett Raja, Race 2 czy Agent Vinod była podobna postać, a przecież aktor powinien umieć pokazać różne postacie. No niestety według mnie to troszkę mu nie wyszło. Z Jimmy to był szczerze mój drugi film dopiero, a nigdy wcześniej nie zczaiłam się że jest to aktor z "Mohobbatein" :P Sonakshi miała niewielką rolę, więc myślę że nie mogła za bardzo się tu wykazać. Jednak sceny z nią podobały mi się, były zabawne. Tak samo jak sceny w samolocie, najlepsze z całego filmu. 



Z soundtrack jedynie podoba mi się "Saamne Hai Savera", reszta niestety nie bardzo. 


Raja Mishra uciekając od bójki wchodzi na okoliczny ślub. Tam przez przypadek poznaje Rudre z którym się zaprzyjaźnia. Raja i Rudra współpracują ze sobą także powstrzymując wiele gangów, jednak ich akcje dochodzą także do polityki, co nie wszystkich cieszy.




Do swoich celów porywają pewną dziewczynę Mitali. W międzyczasie Rudra i Raja nabywają wielu wrogów, którzy planują na nich zemste.







Piosenki:
1."Bullett Raja"
2."Don't Touch My Body"
3."Satake Thoko"  
4."Saamne Hai Savera"
5."Tamanche Pe Disco"
6."Jai Govinda Jai Gopala"  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz