sobota, 3 grudnia 2016

Magadheera

Reżyseria - S. S. Rajamouli
Produkcja - Allu Aravind, B. V. S. N. Prasad
Muzyka - M. M. Keeravani

Bhairav / Harsha - Ram Charan
Mithravinda / Indu - Kajal Aggarwal
Ranadev Billa / Raghuveer - Dev Gill
Sher Khan / Solomon - Srihari
Ghora - Rao Ramesh
Vikram Singh - Sarath Babu
Reshma - Mumaith Khan - występ specjalny
Kim Sharma - występ specjalny w piosence "Jorsey"





Magadheera "Wielki Wojownik"- film Telugu, wydany 31 lipca 2009 roku. Kolejna produkcja kina Tollywood. A zarazem jedna z najbardziej kasowych. Długo się zbierałam do obejrzenia tego filmu, aż w końcu się udało. Głównie ciekawa byłam fabuły i aktorów. Ale na pewno się nie zawiodłam. Film bardzo mi się podobał, fabuła bardzo ciekawa, motyw reinkarnacji, przepiękna sceneria i wspaniałe kostiumy. Aktorzy także bardzo dobrze się spisali. Chętnie obejrze inne filmy z Kajal, czy też z Ram'em. 



 Akcja filmu toczy się w 1609 roku i w czasach współczesnych. Szczerze to nie umiem wybrać, które czasy bardziej mi się podobały. Współcześnie bardzo polubiłam postacie Harsha i Indu, byli bardzo zabawni. Jedyny minus to niektóre efekty specjalne, chociażby w piosence "Bangaru Kodipetta". W pewnych momentach to za sztucznie to wyglądało. Jednak bez tego, to ta część bardzo mi się podoba. W czasach z 1609 roku historia jest tak samo wspaniała. Historia równie bardzo ciekawa, sceneria jest naprawdę piękna, dodatkowo niesamowite kostiumy. A aktorzy odegrali świetnie swoje postacie. Tu także nie da się nie lubić dwójki głównych bohaterów. A co do efektów specjalnych, to w tej części nie są aż tak irytujące. Nie spodziewałam się że film aż tak mi się spodoba. Fabuła nie nudzi, a za to bardzo wciąga. 


 Bardzo polubiłam dwójkę głównych aktorów. Wypadli razem świetnie. To mój pierwszy film z Kajal i Ram'em. Czytałam wcześniej że to świetni aktorzy, teraz ja też mogę to przyznać. Ram był rewelacyjny, choć chyba większe pole do popisu miał w drugiej części (1609 rok). Swoją drogą w pierwszej części był bardzo uroczy, kiedy uparcie szukał tej swojej miłości. Kajal również była świetna. Poza jedną sceną, która jak dla mnie była lekko sztuczna, a mam na myśli tą kiedy wypowiada ostatnie słowa przed upadkiem do Bhairava. Ale może tylko ja mam takie wrażenie. Poza tym jednak, mogę stwierdzić że jest bardzo dobrą aktorką. Muszę też wspomnieć o czarnym charakterze, granym przez Dev Gill. Aktor dorównywał głównym bohaterom. Odegrał rewelacyjnie swoją postać.



 Muzyka w większości jest cudowna. Zdecydowanie moją ulubioną jest "Dheera Dheera". Piękna piosenka. Kajal i Ram w baśniowych klimatach, po prostu cudo.  "Panchadara Bomma", to naprawdę śliczna piosenka. Dodatkowo video, jest bardzo ładne, plus te widoki. Cudowna.Nawet, nawet jest też "Jorsey". Kim wypadła w niej naprawdę dobrze. W porządku jest też "Naakosam Nuvvu". Na początku nie za bardzo mi się spodobała, ale po kilku przesłuchaniach jednak także mi wpadła w ucho.  Za to kompletnie nie podoba mi się "Bangaru Kodipetta". Ani muzyka, ani teledysk nie przypadł mi do gustu. 


 1609 rok. Imperium Udayghar rządzi król Vikram. Jego córka Mithra, jest zakochana z wzajemnością w Bhairavie, wojowniku dowodzącym armią królestwa. Niezadowolony z tego jest Ranadev, kuzyn księżniczki. Z tego względu rozpoczyna walkę z Bhairavem. Ten kto wygra może ożenić się z księżniczką. 





 Wkrótce Ranadev napada na królestwo. Po długiej walce, Mithra zostaje zraniona przez Ranadeva i spada w przepaść. Za nią spada Bhairav.





Bhairav i Mithra odradzają się we współczesnych czasach jako Harsha i Indu. Harsha zarabia ścigając się na motocyklach. Pewnego dnia przez przypadek dotyka pięknej nieznajomej, co przypomina mu o przeszłości. Szukając dziewczyny, poznaje Indu, która mówi mu że zna tajemniczą nieznajomą. Runadev także odradza się w teraźniejszych czasach, znając swoją przeszłość. Z tymi samymi zamiarami co w poprzednim życiu, zjawia się w domu Indu. 






 Piosenki:

1."Bangaru Kodipetta"
2."Naakosam Nuvvu"
3."Panchadara Bomma"
4."Jorsey"
5."Dheera Dheera Dheera"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz