czwartek, 23 czerwca 2016

Ahista Ahista



Reżyseria - Shivam Nair
Produkcja - Anjum Rizwi
Scenariusz - Imtiaz Ali, Arif Ali
Muzyka - Abhishek Ray, Himesh Reshammiya




Ankush - Abhay Deol
Megha - Soha Ali Khan
Djeeraj - Shayan Munshi







Ahista Ahista (Powoli Powoli) - dramat, wydany 18 sierpnia 2006 roku.  Film obejrzałam tylko raz i nie mam zamiaru do niego wracać. Historia była nudna, nic się nie działo. Tytuł filmu odnosi się do akcji, czyli powoli..powoli.... Nudziłam się przez 2 godziny.
























Myślę, że szkoda tutaj tylko aktorów, którzy według mnie zagrali dobrze. Ale postać Meghi była niedopracowana jak dla mnie.
Soundtrack z filmu to porażka. Żadna piosenka mi się nie podoba, a nawet nie udało mi się żadnej zapamiętać.
























Ankush zarabia na życie będąc świadkiem szybkich małżeństw w urzędzie stanu cywilnego.Pewnego dnia spotyka kolejną pannę młodą Meghe,która czeka na swojego ukochanego Djeeraja,dla którego uciekła z domu.Kiedy ten się nie zjawia Ankush postanawia jej pomóc.Organizuje jej nocleg i chce poszukać prace.Znajduje ją w domu starców,jednak aby mogła tam pracować musi zapłacić.Ankush postanawia zdobyć pieniądze od matki swojego przyjaciela Rajesha,nazywanej przez niego grubaską.Z biegiem czasu Ankush zakochuje się w Meghie.Chce sie dla niej zmienić







Piosenki
1."Ishq Ne Tere Ishq Ne"
2."Dil Lagiya Na Lagiya"
3."Allah Karein....."
4."Dil Naiyyo Mane Re"
5."Love You Unconditionally Soniye"







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz