niedziela, 10 lipca 2016

Inkaar

Reżyseria - Sudhir Mishra
Producent - Vicki Rajani
Muzyka - Shantanu Moitra
Rahul Varma - Arjun Rampal
Maya Luthra - Chitrangada Singh
Mrs. Kamdhar - Deepti Naval
Gupta - Vipin Sharma
Tarun - Sandeep Sanchdev


Inkaar "Niezgoda" - dramat miłosny, wydany 18 stycznia 2013 roku. Bardzo chciałam obejrzeć ten film ze względu na Arjuna, ale też zachęcił mnie plakat i szczerze mówiąc miałam za wysokie oczekiwania. Widząc szarą tapetę nie myślałam że będzie wyjątkowo radosny czy kolorowy, ale jakoś myślałam że będzie no nie wiem ... tajemniczy a co przy tym idzie ciekawy. Od początku wiemy o co chodzi w filmie, potem poznajemy historię Rahula i Mayi - przedstawioną w retrospekcjach. Ogólnie czasami trudno się zorientować czy teraz jest przedstawiana przeszłość czy teraźniejszość. Końcówka jest najciekawsza i zaskakująca. Bywało też trochę scen które niepotrzebnie się ciągnęły.
Więc jeśli chodzi o film to żadna rewelacja, nie był zły ale nie był też aż taki dobry. Arjun i Chitrangada bardzo dobrze zagrali swoje role. Arjuna bardzo lubię, tylko w tym filmie nie podobała mi się czasami jego postać - była momentami strasznie sztywna, ale mimo to dla Arjuna warto obejrzeć. Jeśli chodzi o Chitrangade to był to chyba mój drugi film z nią więc jeszcze się do niej do końca nie przekonałam.  A piosenki gorzej niż okropne.
Rahul Verma i Maya Luthra są pracownikami tej samej firmy reklamowej. Kiedy Maya wygrywa nagrodę dla najlepszej agentki reklamującej, podczas przyjęcia ona i Rahul zbliżają się do siebie. Przy pracy nad wspólnym projektem, Maya zakochuje się w Rahulu. Zaczynają  spędzać ze sobą każdą wolną chwilę.
Ale co musiało się stać, że Maya posądziła Rahula o molestowanie?

Piosenki:
1."Darmiyan"
2."Maula Tu Malik Hai"
3."Zindagi Ka Karobar"
4."Kuch Bhi Ho Sakta Hai"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz