sobota, 3 grudnia 2016

Cocktail

Reżyseria - Homi Adajania
Produkcja - Saif Ali Khan, Dinesh Vijan
Muzyka - Pritam Chakraborty

Gautam Kapoor - Saif Ali Khan
Veronica Malney - Deepika Padukone
Meera Sahni - Diana Penty
Randhir "Randy" Malhotra - Boman Irani
Kavita Kapoor - Dimple Kapadia
Kunal Ahuja - Randeep Hooda - występ specjalny
Lovely Chadda - Manoj Pahwa - występ specjalny









Cocktail - komedia romantyczna, wydana 13 lipca 2012 roku. Niestety po znakomitym trailerze, który właśnie mnie zachęcił do obejrzenia, film mnie trochę zawiódł. Spodziewałam się jednej z lepszych komedii, jakie widziałam. Owszem było dużo humoru w pierwszej części filmu, w drugiej niestety już o wiele mniej. I tak jak na początku co chwilę coś się działo, tak od połowy film naprawdę zaczął mi się dłużyć. Plusem jest że film porusza ważny wątek przyjaźni i uważam że został bardzo dobrze przedstawiony. Więc Cocktail to naprawdę bardzo dobry film, z przekazem, jednak po prostu jego druga część nie do końca mnie do siebie przekonała :)


Film warto obejrzeć na pewno ze względu na Deepike, która odegrała swoją postać fenomenalnie. Z filmu na film staje się coraz lepszą aktorką i to bardzo dobrze można zauważyć w Cocktail. Jej rola w tym filmie była dość odmienna od pozostałych, ale wyszło to na dobre. Mimo że Saif także zagrał genialnie, zwłaszcza postać wikinga. To jak dla mnie to Deepika skradła ekran w tym filmie. Zdecydowanie przyćmiła pozostałą część obsady. Saif jak to Saif, wolę go właśnie w takich rolach niż w jakichś filmach akcji. On zdecydowanie najlepiej sprawdza się w komediach, i tak było też tutaj. Diana jak na debiut wypadła dobrze, aczkolwiek na pewno stać ją na coś lepszego. Bywała trochę sztywna. Dimple i Boman byli genialni. Tyle się z nich można było naśmiać. Naprawdę wypadli świetnie. 


Soundtrack z filmu jest dobry. Przyznam że na początku żadna piosenka mi się nie spodobała. Dopiero niedawno przesłuchałam je wszystkie jeszcze raz i spodobały mi się "Second Hand Jawani" i "Daaru Desi". 


Gautam jest typowym podrywaczem który wraz z wujem wyjeżdża do Londynu. Meera to nieśmiała dziewczyna, która także jedzie do Londynu, aby zrobić niespodzianke mężowi. Jednak ten ją odtrąca, a Meera nie ma pojęcia co ze sobą zrobić. Pomoc oferuje jej Veronica. Córka bogacza, która uwielbia imprezować. Mimo tak różnych charakterów, wkrótce stają się przyjaciółkami. Veronica poznaje Gautama i od razu wpadają sobie w oko. W przeciwieństwie do Meery która nie potrafi go polubić. Wkrótce Gautam także zamieszkuje u Veronici.









Wkrótce do Londynu przyjeżdża matka Gautama, chcąc poznać wybranke syna. Gautam jako swoją narzeczoną przedstawia Meere. Jednak nieoczekiwanie przyjaźń całej trójki przeradza się w miłość. 







Piosenki:
1.Yaariyan
2.Daaru Desi
3.Tumhi Ho Bandhu
4.Tera Naam Japdi Phiran
5.Luttna
6.Second-Hand-Jawani




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz